اعزام دانش آموز دختر مدارس شهرستان بانه به اردوی راهیان نور

160 دانش آموز دختر از مدارس شهرستان بانه به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۸۱۶۴۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، 160نفر از دانش آموزان دختر پایه دوم نظری و سوم کارودانش و فنی و حرفه ای مدارس شهرستان بانه با حضور مدیران و روسای ادارات و مسئولین محلی این شهرستان برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، اعزام شدند.

محمدزاده معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش در این باره اظهار داشت: امروز 160 نفر از دانش آموزان دختر مقطع تحصیلی متوسطه پایه دوم نظری و سوم کارودانش و فنی و حرفه ای از مدارس شهرستان بانه طی یک اردوی دو روزه ، در قالب یک کاروان با 6 اتوبوس ، ابتدا از یادمان شهدای غریب و گمنام سیران بند دیدن کرده و سپس عازم شهرستان سنندج خواهند شد.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور مسیر و راهی برای انتقال ارزش های والای دفاع مقدس به نسل جوان و دانش آموز است افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این اردو، صبح روز پنجشنبه نیز از باشگاه افسران و تپه الله اکبر در سنندج بازدید خواهند کرد.

محمدزاده همچنین آشنایی دانش آموزان با رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر اهداف برگزاری این اردو عنوان کرد و گفت: 28مهر ماه نیز یک کاروان دیگر از دانش آموزان دختر این شهرستان برای اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات