امام جمعه ابرکوه :

عینی ترین معروف، حفظ نظام اسلامی و هویت دینی است

حجت الاسلام حسینی:امروز عینی ترین معروف حفظ نظام اسلامی و هویت دینی آن است، حفظ عزت و حرمت و اعتبار و آبروی ملت ایران بزرگترین معروف است و عینی ترین منکر کمک به دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۸۵۸۱۶۱۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، خطیب جمعه ابرکوه در خطبه های امروز خود به تصویب کلیات برجام اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته گام اجرائی شدن توافق هسته ای برداشته شد که امیدوارم با اجرائی شدن برجام زمینه برطرف شدن تحریمهای ظالمانه علیه ملت ایران فراهم گردد.

وی در ادامه افزود: روی دیگر سکه برجام بهره برداری های موذیانه امریکا است که باید در قبال دسیسه گریهای شیطان بزرگ جهت نفوذ در کشور و آسیب رسانی هوشیار باشیم.

حسینی هدف آمریکا در اصرار به اجرائی شدن برجام را سوء استفاده های بعدی علیه ملت ایران خواند و افزود: در حکایت برجام هم اگر هوشیارانه به دنبال اوامر و توصیه های بصیرت بخش مقام معظم رهبری حرکت کنیم، هرگز جای نگرانی و دلواپسی برایمان نخواهد بود و به راحتی می توانیم در این میدان سربلند بیرون بیاییم.

امام جمعه ابرکوه ضمن تاکید بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا گفت سابقه سیاه آمریکا در کشورمان ،لاحقه اش را هم مخدوش کرده است.دولت آمریکا برای ملت ما هرگز قابل اعتماد نیست و کسانیکه دل خوش به مذاکره با آمریکا هستند به فرموده مقام معظم رهبری سهل انگار و سهل اندیش هستند و عمق فاجعه برایشان مهم نیست بلکه لبخند فریبکارانه آمریکا برایشان ارزش دارد!

حسینی با اشاره به فرموده رهبر انقلاب که فرمودند:مذاکره با آمریکا ممنوع،ما با مذاکره با امریکا مخالفیم چون در هدف آمریکا ئیها مذاکره برای نفوذ است افزود: بنابراین دنیا بداند سیاست ما در برابر دولت مستکبر آمریکا همچنان ادامه مبارزه بی امان با این اُم الفساد قرن است.

خطیب جمعه ابرکوه به هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: امروز عینی ترین معروف حفظ نظام اسلامی و هویت دینی آن است، حفظ عزت و حرمت و اعتبار و آبروی ملت ایران بزرگترین معروف است و عینی ترین منکر کمک به دشمنان اسلام است.

وی خاطر نشان کرد: منکرات مالی و حقوقی در کشور بیش از منکرات اجتماعی است، فحشاء و منکر زائیده نا برابریهای حقوقی است! نظام اسلامی که به لطف خدا از ناحیه خدا تمکُّن یافته باید ماموریت خود را در بحثهای : أَقامُوا الصَّلاةَ -وآتَوُا الزَّكاةَ -وَأَمَروا بِالمَعروفِ- وَنَهَوا عَنِ المُنكَرِ(سوره مبارکه حج آیه ۴۱)در عین مهربانی و نصیحت با قاطعیت انجام دهد .

حسینی با اشاره به روز تربیت بدنی گفت: فعالیت نسبتا مناسبی در بخش های مختلف ورزشی برای مردم انجام می گیرد مخصوصا زمینه اجرائی شدن ورزش عمومی اما در شهر های بزرگ کشور کمتر به ایجاد فضای پوشیده برای ورزش صبحگاهی بانوان اندیشیده شده وزارت ورزش باید نسبت به ورزش مختلط در فضا های عمومی حساسیت داشته باشد.ایجاد فضای نشاط و ورزش برای جوانان هم اولویت خاص خود را دارد .

امام جمعه ابرکوه با اشاره به خطر استحاله در نظام گفت در هفته گذشته مدیران و دست اندرکاران رسانه ملی با مقام معظم رهبری دیدار داشتند و در این دیدار آقا کلیدی ترین چالش بین ایران و نظام سلطه در ایجاد جنگ نرم با هدف استحاله در درون را مطرح کردند و فرمودند:هدف جنک نرم در ایران، استحاله جمهوری اسلامی و تغییر باطن و انحلال درونی با حفظ صورت آن است. دشمن در صدد تغییر باورها و سست کردن ایمان مردم بویژه جوانان در این جنگ نرم است.تلاش آمریکا و غرب این است که انگیزه مقابله را از جوانان و ملت ما بگیرند؛ اینها به صورت گسترده و خزنده در فضای بین المللی و منطقه ای حرکت می کنند و در صدد تخریب چهره کشور و ملت و نظام هستند .

حسینی در پایان خطبه های خود به نمایش اقتدار نظام اشاره کرد وگفت: نمایش و آزمایش موشک های بالستیک و دور برد عماد، اژدر "والفجر" که انجام گرفت کار بسیار خوبی است چون موجب تقویت توان بازدارندگی کشور است و پیامی رسا به قدرت های سلطه دارد و ساخت و آزمایش موشک های ایرانی دشمن را افسرده تر و دوستان سربلند را امید وار تر می کند اما نمایش اقتدار معنوی نظام را مواظب باشیم که موریانه های داخلی در کلاس درس مدارس و دانشگاه ها در کشور در حال خوردن آن هستند.

ارسال نظرات