سردار آسودی با اشاره به مواضع اخیر هاشمی رفسنجانی

مخالفان حمله روسیه به داعش فاقد منطق سیاسی هستند

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با انتقاد از مواضع اخیر هاشمی رفسنجانی رفسنجانی علیه روسیه گفت: افرادی که با حمله به داعش مخالف هستند فاقد منطق و عقلانیت سیاسی می باشند.
کد خبر: ۸۵۸۰۸۶۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

سردار محمد علی آسودی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با انتقاد از مواضع هاشمی رفسنجانی در خصوص حملات روسیه علیه داعش گفت: به نظر من ما باید از هر کشوی که در مقابل تروریسم می ایستد تشکر کنیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و ائتلاف غربی تنها در حد شعار موضوع مبارزه با تروریسم را مطرح می کنند اما در عمل از داعش حمایت به عمل می آورند، افزود: تقویت تروریسم در منطقه خاورمیانه برنامه راهبردی رژیم صهینویستی برای مهار قدرت کشورهای عضو بلوک مقاومت است.

آسودی با اشاره به اینکه روسها حملات موثری را علیه داعش انجام داده اند، گفت: به نظرمن مخالفت با حملات روسیه به گروه های تروریستی غیر عقلانی و غیر منطقی است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا و غربی ها به شدت از حملات موثر روسیه علیه داعش نگران هستند و صراحتا ابراز ناراحتی می کنند، افزود: علی القاعده منفعت ما نیز حکم می کند که از این اقدام روسیه حمایت به عمل آوریم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات