خبرهای داغ:
فرمانده حوزه ثارا... سپاه بوکان:

دشمن برای کم رنگ کردن اعتقادات، در به انحراف کشاندن قشر جوان می کوشد

فرمانده حوزه ثارا... سپاه بوکان گفت: دشمن که همواره اشاعه فرهنگ دینی و اعتقاد به خداوند و معنویات را مانع اصلی هدف های خود می بیند،برای کم رنگ کردن این اعتقادات،با ایجاد خلل دراعتقادات قشر جوان،در به انحراف کشاندن و بی هویت کردن آنان می کوشد.
کد خبر: ۸۵۸۰۸۲۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده حوزه ثارا... سپاه بوکان با حضور در جمع بسیجیان پایگاه خضر خضر ا... ضمن سخنانی در خصوص مضرات ماهواره گفت: در این مقطع زمانی به دلیل نزدیک شدن فرهنگ ها و از بین رفتن مرز های جغرافیایی و فکری در جهان شاهد نابودی خرده فرهنگ ها و فرهنگ و آداب و رسوم کشور های ضعیفی هستیم که در برابر تهاجم فرهنگی و نفوذ بدون رقیب کشور های سلطه گر،در حال نابودی هستند.

سرهنگ پاسدار جواد نجفیان تصریح کرد: کشور های غربی و سلطه گربه موجب مقابله با فرهنگ های ارزشی و اصیل مشرق زمین اقدام به طراحی وسایل و برنامه های مختلف فرهنگی نموده اند که در این میان ماهواره ها به دلیل دسترسی آسان عموم مردم در تمامی کشور ها به عنوان ابزاری قوی در دست سلطه گران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تمدن منحط غرب برای ترویج سکولاریسم اقدام به تأسیس هزاران شبکه تلویزیونی و رادیویی کرده است که به صورت شبانه روزی برنامه های گوناگونی را با این هدف پخش می کنند افزود: متأسفانه دستیابی به این برنامه ها در کشور ما بسار ساده و امکان پذیر است وباید توجه داشت که وقتی سخن از ماهواره به میان می آید،ابتدا مسایل ضد فرهنگی آن جلب توجه می کند، سپس مسایل سیاسی،علمی و ورزشی ایفای نقش می نمایند.

فرمانده حوزه ثارا... سپاه بوکان اظهار داشت: بدون شک ارایه تصویر های مستهجن و مبتذل از طریق ماهواره و نمایش آن ها یکی از عوامل گسترش بی بندوباری و به فساد کشاندن جوانان است.

وی گفت: دشمن که همواره اشاعه فرهنگ دینی و اعتقاد به خداوند و معنویات را مانع اصلی هدف های خود می بیند،برای کم رنگ کردن این اعتقادات،با ایجاد خلل دراعتقادات قشر جوان،در به انحراف کشاندن و بی هویت کردن آنان می کوشد.

سرهنگ نجفیان یاد آور شد: شبکه های ماهواره ای در قالب میان برنامه ها و آگهی ها،مظاهر ضد اخلاقی را تبلیغ می کنند و این رسانه،همچون دیگر ابزار پیشرفت می تواند به آرمان های تعالی بخش انسان ها و جوامع خدمت یا خیانت کند که در حال حاضر بیشترین خیانت ماهواره در ایجاد و رواج فساد و فحشا در میان جوانان است.

ارسال نظرات