خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام رضوی‌راد:

سردار شهید همدانی تمام عمر خود را در مبارزه و جهاد فی سبیل‌الله سپری کرد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بارزترین ویژگی شهید همدانی را ولایتمداری به معنای واقعی عنوان کرد و گفت: وی تمام عمر خود را در صحنه مبارزه و جهاد فی سبیل الله سپری کرد.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۶۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج حسین همدانی اظهار داشت: سردار شهید همدانی بسیار مومن، انقلابی، دلسوز، کاردان و مدیری توانمند بود به ویژه در دوران دفاع مقدس که فرماندهی شایسته در غرب و جنوب کشور بود.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار در اکثر عملیات‌ها حضور و نقش موثری داشتند، افزود: وی مسئولیت لشگر انصارالحسین(ع) را در دوران دفاع مقدس برعهده داشت و سپس در مدیریت فرماندهی رده‌های مختلف سپاه لشگر محمد رسوال الله(ص) و جانشینی سازمان مقاومت بسیج را برعهده داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: بعد از آغاز فتنه تکفیری‌ها در سوریه نیز سردار شهید همدانی برای سازماندهی و ساماندهی مردم سوریه و ترویج تفکر بسیجی در سال 90 به آنجا رفتند و ارائه مشورت به فرماندهان نظامی سوریه را برعهده داشتند.

وی با بیان اینکه سردار شهید همدانی فردی کارآمد و مؤثر برای نظام و سپاه بود، افزود: وی در تمام عرصه‌ها به ویژه عرصه‌هایی که احساس نیاز می‌کردند به‌ویژه عرصه‌های خطر که کمتر کسی آمادگی پیدا می‌کند در آنجا حضور یابد، حضور می‌یافت.

رضوی‌راد بارزترین ویژگی شهید همدانی را ولایتمداری به معنای واقعی عنوان کرد و افزود: وی تابع محض دستورات مقام معظم رهبری بود و باید آفرین گفت بر خانواده ایشان و مردم همدان که چنین دلیری را پرورش دادند که تمام عمر خود را در صحنه مبارزه و جهاد فی سبیل الله سپری کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: بهترین مزد برای سردار همدانی نیز شهادت که اوج عزت و آبرومندی برای انسان بود که خداوند به ایشان عطا فرمود.

وی با بیان اینکه سردار شهید همدانی با تأسی به مولا و مقتدای خود حضرت سیدالشهدا(ع) راه عزت و افتخار را پیمود، افزود: شهید همدانی هر ساله در ایام محرم با حضور در همدان و برگزاری جلسات با عشق و علاقه ای که به امام حسین(ع) داشتند، هیأت رزمندگان را مدیریت می‌کرد و در جلسات دینی حضوری فعال داشت.

رضوی‌راد تصریح کرد: سردار شهید همدانی زمان حضور در کرمانشاه نیز فرمانده قرارگاه مقدم غرب نجف اشرف و فرمانده لشگر 4 را برعهده داشت و با دلسوزی امورات پاسداران و سربازان را پیگیری می‌کرد و با اخلاص تمام پا به عرصه مبارزه گذاشت.

*رمز پیروزی ایران اسلامی استقامت ملت و تأسی به راه شهداست

وی با تأکید بر ادامه راه و پیروی از سیره شهدا و با اشاره به وصیت‌نامه شهید ابراز داشت: باید ولایتمدار باشیم و عشق و علاقه به نظام و رهبری را نشان دهیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه روحیه مبارزه و کفرستیزی و استکبارستیزی سردار شهید همدانی راهگشای ما است، گفت: وی شدیداً با اسرائیل و آمریکا مخالف بود و این را از امام راحل به یادگار گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه ما نیز باید با تأسی از شهید راهشان را ادامه دهیم و در مقابل دشمن کوتاه نیاییم، افزود: باید با استقامت و پایداری از مشکلات نترسیم چراکه اگر مقاوم باشیم پیروزی با ما است.

رضوی‌راد تصریح کرد:همان گونه که بعد از پیروزی انقلاب تاکنون در همه مراحل پیروزی با نظام جمهوری اسلامی ایران بود با استقامت ملت و پایداری جوانان و با تأسی به راه شهدا پیروزی را به دست خواهیم آورد.

وی با بیان اینکه شهید متعلق به ایران اسلامی و جهان اسلام است، گفت: همه شهدا متعلق به مردم مسلمان و امت اسلامی هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: باید از خداوند بخواهیم تا راه شهدا را گم نکنیم و در مسیر شهدا حرکت کنیم چراکه سعادت ما در دنیا و آخرت در پیمودن راه شهدا و امام بزرگوار و تأسی به منویات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید همدانی افزود: از مردم ولایتمدار استان همدان که علاقه‌مند و دلسوز نظام جمهوری اسلامی و راه شهدا هستند، تشکر می‌کنیم حقیقتاً از لحظه ورود شهید به همدان شور عجیبی بین مردم به وجود آمد و در مراسم‌های حضوری پرشور داشتند و به مقام شامخ سردار شهید همدانی ادای احترام کردند.

رضوی‌راد با تقدیر از رسانه‌ها در راستای پوشش خبری مراسم‌ها خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم پیام شهدا را به همگان برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات