خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌های علمیه همدان:

اخلاص و صبر علما باعث حفظ حوزه‌های علمیه شده است

مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان گفت: اخلاص و صبر علما باعث حفظ حوزه‌های علمیه شده است.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۰۸
|
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ استان همدان اظهار داشت: واعظان منبرهای ایام محرم باید طوری سخنرانی‌های خود را هماهنگ کنند که مردم خسته نشوند.

وی افزود: رعایت حال مردم بسیار مهم است، از این رو این مسئله هم در سخنرانی‌ها و هم در نمازهای جماعت باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان جوانی را بهترین زمان برای تهذیب نفس عنوان و بیان کرد: از منظر اسلام جوانی به عنوان گل سرسبد سعادت آفرین است و اگر از آن به درستی استفاده شود، در دنیا و آخرت مایه خیر و برکت است.

وی افزود: با وجود مخالفت‌هایی که در دولت‌های مختلف با حوزه علمیه وجود داشته ولی اخلاص و صبر علما باعث حفظ حوزه‌های علمیه شده است.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه کتاب«محمد خاتم پیامبران(ص)» منبع غنی برای سخنرانی‌ها محسوب می‌شود، تاکید کرد: در سخنرانی‌ها به مسائل اخلاقی، احکام، اعتقادی، معیشتی و غیره پرداخته شود و تنها به موضوع مصیبت خوانی اکتفا نشود.

مدیر حوزه های علمیه استان همدان اظهار داشت: اگر بتوانید اطلاع جامعی از اسلام کامل به مردم ارائه دهید، خدمت بزرگی به اسلام و نظام توحیدی کرده‌اید زیرا شما باید منبرهای خود را جامع قرار دهید.

گفتنی است، این همایش با حضور 300 نفر از مبلغین خانم و آقا در حوزه علمیه استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات