سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با بسیج؛

دولتمردان امور فرهنگی و ارزشی را رها کرده اند

تعجب اینجا است که ریاست محترم جمهور یک فرد روحانی است و انتظار می رود که مبلغ ارزش های دینی باشد ولی بحثی که امروز در جامعه ما شدیدا نادیده گرفته شده بحث حجاب و حفظ ارزش ها است.
کد خبر: ۸۵۸۰۳۱۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

دخیل عباس زارع زاده مهریزی سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس و نماینده مردم یزد در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: رها کردن فرهنگ و هنجار های اجتماعی و ارزش هایی که ما به خاطر آنها انقلاب کرده، خون دادیم در کشور ما کم کم در حال نهادینه شدن است.

وی با بیان اینکه احساس می شود در دانشگاه ها نوعی تعمد در بی توجهی به موضوعات فرهنگی وجود دارد افزود: رها شدگی در جمع دانشجویان دیده می شود و در وضعیت پوشش بعضی از دانشجویان به نوعی وادادگی بسیار مشمئز کننده وجود دارد.

زارع زاده تأکید کرد: تعجب اینجا است که ریاست محترم جمهور یک فرد روحانی است و انتظار می رود که مبلغ ارزش های دینی باشد ولی بحثی که امروز در جامعه ما شدیدا نادیده گرفته شده بحث حجاب و حفظ ارزش ها است.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به اینکه اگر حیا و عفت در جامعه از بین برود همه چیز به هم می ریزد و هیچ چیز در جای خود قرار نخواهد گرفت گفت: اینکه دلیل این موضوع دقیقا چیست و چرا از کنار چنین مسئله مهمی به راحتی عبور می کنند برای همه جای سوال و ابهام دارد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار