خبرهای داغ:
دبیر ستاد احیای امربه معروف استان همدان:

سرلشگر شهید همدانی نمونه والایی از ولایتمداری بود

دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: سردار همدانی ذوب در ولایت و نمونه والایی از ولایتمداری بود و با بصیرت مسائل جامعه را پیگیری می‌کرد.
کد خبر: ۸۵۷۹۴۶۵
|
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدجواد بیات شامگاه شنبه در کمیته اجرایی تشییع پیکر شهید سردار همدانی اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی‌های اخلاقی سردار همدانی مردمداری ایشان بوده است.

وی با بیان اینکه سردار همدانی ذوب در ولایت و نمونه والایی از ولایتمداری بود و با بصیرت مسائل جامعه را پیگیری می‌کرد، تاکید کرد: داغ از دست دادن سردار همدانی همه کشور را می‌سوزاند.

دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان همدان با بیان اینکه تجلیل و تکریم از این شهید بزرگوار به عنوان یکی از شعائر اسلامی یاد می‌شود، اظهار داشت: انعکاس حضور باشکوه مردم از جنبه بین المللی رصد می‌شود.

وی گفت: شهادت ایشان در خارج از کشور و طبق اطلاعات سپاه، توسط گروهک داعش سبب توجه همه دنیا به مراسم تدفین این شهید بزرگوار است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان همدان نیز در این جلسه گفت: همه برنامه‌های تدفین شهید همدانی توسط سپاه انصارالحسین(ع) انجام می‌شود.

حسن برزگر با بیان اینکه مراسم بزرگداشت از میدان فرودگاه آغاز و به میدان سپاه ختم می‌شود، افزود: نماز مغرب و عشا با حضور پیکر مطهر شهید همدانی در حسینیه سپاه انصارالحسین(ع) انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: براساس هماهنگی های انجام شده از هر شهرستان حداقل 500 نفر برای مراسم اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات