خبرهای داغ:
به‌همت معاونت فرهنگی سپاه سردشت صورت گرفت

توزیع بسته های آموزشی در مناطق محروم دیوالان و آغلان

بسته های هدیه دانش‌آموزی در آستانه بازگشایی مدارس در سطح روستاهای دیوالان و آغلان از توابع شهرستان سردشت به‌همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه سردشت و با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید صفر زاده نلاس توزیع شد.
کد خبر: ۸۵۷۹۰۱۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، بسته های هدیه دانش‌آموزی در آستانه بازگشایی مدارس در سطح روستاهای دیوالان و آغلان از توابع شهرستان سردشت به‌همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه سردشت و با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید صفر زاده نلاس توزیع شد.

این بسته‌ها شامل لوازم کمک آموزشی، نوشت‌افزار و کیف بوده که در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس و با هدف ایجاد عدالت آموزشی بین مدارس و دانش‌آموزان روستاهای محروم شهرستان سردشت اهدا شد و وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید در آن وجود داشت.توزیع این بسته‌ها کاملا رایگان بوده و اجناس باکیفیت در آن وجود دارد.

کالاهای ایرانی در این بسته‌ها در روستاهای هدف به تعداد دانش‌آموزان مشغول به تحصیل توزیع شد تا این کودکان با در اختیار داشتن امکانات مورد نیاز به فراگیری علم و دانش بپردازند.

سپاه پاسداران سردشت به‌عنوان نهادی مردمی همواره در بخش‌های مختلفی دست به اقدامات گسترده زده که برکات بسیاری به‌دنبال داشته است.

اردوهای جهادی، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، اقدامات عمرانی در نواحی دورافتاده، کمک به تولید در روستاها و عشایر، اقدامات آموزشی برای بهره‌مندی اقشار ضعیف و کمک به نیازمندان و محرومیت‌زدایی از جمله این برنامه‌ها بوده است.

ارسال نظرات