گزارشی از روز اول نمایشگاه توانمندی روستائیان کشور؛

درخشش بخشداری مرکزی میبد در نخستین نمایشگاه توانمندی روستائیان کشور

به مناسبت روز ملی روستاها نخستین نمایشگاه توانمندی روستائیان در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۸۸۵۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، بخشدار مرکزی میبد با اشاره به استقبال مردم و مسئولین از غرفه توانمندی روستایی شهرستان میبد، تبیین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه‌های توریستی و گردشگری روستایی و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان میبد را از ویژه‌برنامه‌های غرفه روستایی میبد بیان کرد.

محمدحسین قاسمی بابیان اینکه شرکت در این نمایشگاه به همت فرمانداری، شهرداری و بخشداری مرکزی صورت گرفته است؛ از همکاری و توجه مدیرکل دفتر امور روستایی و مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌های میبد در جهت برگزاری هرچه بهتر غرفه شهرستان در این نمایشگاه قدردانی کرد.

وی با اشاره به تصاویر و مستندات موجود از ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی میبد در این غرفه گفت: بازدیدکنندگان با مشاهده عکس‌های ناب و ارزشمند از آثار تاریخی و گردشگری در غرفه توانمندی روستایی میبد شگفت‌زده شده بودند و این نشان می‌داد که می‌توان درزمینهٔ گردشگری گام‌های جدیدی را برداشت.

بخشدار مرکزی بابیان اینکه این نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به مدت 3 روز در حال برگزاری است افزود: کلیه استان‌ها در این نمایشگاه به ارائه دستاوردهای و توانمندی روستاهای مناطق خود اقدام کرده‌اند.

قاسمی افزود: غرفه توانمندی‌های روستایی شهرستان میبد هم آثار ارزشمندی از تصاویر، بروشور و کلیپ از ظرفیت‌های این شهرستان را به بازدیدکنندگان ارائه کرده است.

بخشدار مرکزی در پایان گفت: حمیدی، خسروی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه چاپ و انرژی‌های نو و زمینه صنایع و مشاوره بسته‌بندی، مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری یزد، نماینده اتاق بازرگانی ایران در اروپا، نماینده بازرسی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم، عسکری از اعضای وزارت امور خارجه و مشاور دکتر قشقایی، مازندرانی مدیر برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی ازجمله بازدیدکنندگان غرفه توانمندی روستایی میبد بودند.

ارسال نظرات