نمایش اقتدار بسیج در رزمایش الی بیت المقدس و کوثر

چهارمین رزمایش گردان های الی بیت المقدس و کوثر، با رمز یا محمد رسول (ص) در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۸۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج زنجان، صبح امروز مرحله ی اصلی رزمایش الی بیت المقدس با حضور آیت الله خاتمی نماینده ی ولی فقیه وامام جمعه زنجان، استاندار زنجان، فرماهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی زنجان برگزار شد.
سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان در مراسم صبحگاه رزمایش گفت: این رزمایش بسیجیان در قالب 32 گردان های واکنش سریع الی بیت القدس و یک گردان کوثر در کلیه ی شهرستانهای استان زنجان گوشه ای از توان رزمی خود را درمعرض نمایش قرار دادند.
سردار کرمی افزود:درکشوری که نوای دلنشین بسیج طنین انداز است، دشمنان نمی توانند آن کشور را تهدید کنند.
فرمانده سپاه استان زنجان ادامه داد: در رزمایش الی بیت المقدس و کوثر، تمرینات تاکتیکی، عملیات تاخیری، دفاع از کوی وبرزن، مقابله با نا آرامی ها، امداد ونجات ودفاع از مراکز حساس به اجرا در خواهد آمد.
جمشید انصاری استاندار زنجان نیز گفت: یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی  ایران، نعمت امنیت است و برای به دست آمدن این سرمایه ی گرانبها هزینه ی زیادی داده شده است، که پشتوانه ی آن خون پاک ومطهر شهیدان است.
سرهنگ ابوالفضل طهماسبی نیز گفت: در این رزمایش دو هزار نفر از بسیجیان شهرستان زنجان در قالب 9 گردان واکنش سریع بیت المقدس  و یک گردان کوثر حضور دارند.
این رزمایش با اهداف حفظ انسجام و ایجاد وحدت و همدلی بین بسیجیان، تقویت آمادگی و توان رزمی گردان های بسیج، نمایش اقتدار برای دفاع از انقلاب اسلامی و تقویت روحیه معنوی و فرهنگ ایثار و شهادت به مدت دو روز برگزار شد.
 

ارسال نظرات