خبرهای داغ:

یادواره شهید چیت‌سازیان و شهدای اطلاعات عملیات لشگر 32 انصار الحسین(ع) همدان برگزار شد

یادواره شهید علی چیت سازیان و شهدای اطلاعات عملیات لشگر 32 انصار الحسین(ع) همدان با حضور مردم ولایت‌مدار همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۷۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یادواره شهید علی چیت سازیان و شهدای اطلاعات عملیات لشگر 32 انصارالحسین(ع) با حضور مردم همیشه در صحنه همدان در سالن ورزشی شرکت گاز برگزار شد.

در این مراسم رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، برخی از مسئولان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان حضور داشتند.

مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

در این مراسم روحانی چندین کلیپ از دوران دفاع مقدس پخش شد که در یکی از این کلیپ ها شهید چیت سازیان به همراه یاران و رزمندگان دیده می شدند.

مراسم با خاطره گویی چند تن از رزمندگان دوران دفاع مقدس توسط مهدی مرادیان برادر شهید و رزمنده، حبیب جانی رزمنده و سید علی مساوات ادامه یافت.

سید علی مساوات با بیان اینکه شهید علی چیت سازیان نیز مانند دیگر رزمندگان بود، گفت: شهید علی چیت سازیان یکسری ویژگی هایی داشت که او را از دیگران متمایز می کرد.

وی افزود: شهید چیت سازیان روحیه مردم داری، صبر والا و ارزش گذاری برای همه نیروها داشت و هیچ تفاوتی بین افراد قائل نمی شد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: شهید چیت سازیان در سخت ترین شرایط عقبه دشمن را شناسایی می کرد و از پشتیبانی و جاده های مواصلاتی آنان با خبر می شد و با اطلاعات جامعی که به دست می آورد عملیات خوبی می توانستیم انجام دهیم.

وی شهید چیت سازیان را نابغه اطلاعات در سطح کشور دانست و بیان کرد: شهدا ستارگانی بودند که رزمندگان را به سمت جلو هدایت می کردند.

همچنین در این مراسم باشکوه که با حضور خیل مردم همدان رونقی خاص یافته بود گروه سرود نورالمهدی چند سرود ملی و مذهبی اجرا کرد.

حضور برخی چهره های سیاسی که احتمال کاندیداتوری آنها در انتخابات مجلس می رود نیز در این مراسم جالب بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات