خبرهای داغ:
دبیر جشنواره چهارمین دوسالانه فیلم بسیج در همدان خبر داد

اکران 39 اثر منتخب جشنواره چهارمین دوسالانه فیلم بسیج در همدان

دبیر چهارمین جشنواره دوسالانه فیلم بسیج در همدان گفت: از 75 آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره 39 اثر به مرحله نهایی داوری راه یافته و جهت اکران در روزهای جشنواره انتخاب شد.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۱۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
امین لطفی‌شهپر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار با اشاره به برگزاری همزمان چهارمین دوسالانه فیلم و سومین دوسالانه عکس با عنوان «سکانس بیداری» توسط سازمان بسیج هنرمندان استان همدان اظهار داشت: : مراسم افتتاحیه جشنواره روز شنبه 18 مهر در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: چهارمین دوسالانه فیلم بسیج بخش دوم از جشنواره «سکانس بیداری» است که در دو بخش فیلم‌نامه‌نویسی و فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

دبیر چهارمین جشنواره دوسالانه فیلم بسیج در همدان تصریح کرد: در بخش فیلم‌نامه‌نویسی از بین 25 فیلم‌نامه رسیده به جشنواره دو اثر انتخاب و برای تولید مورد حمایت همه جانبه مالی و ابزاری قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در بخش فیلم کوتاه 75 اثر شامل 26 فیلم داستانی، 25 مستند، 17 نماهنگ و 7 پویانمایی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

لطفی‌شهپر ابراز داشت: بر اساس نظر هیأت داوران از بین آثار رسیده به دبیرخانه 39 اثر به مرحله نهایی داوری راه یافت و جهت اکران در روزهای جشنواره انتخاب شد.

وی یادآور شد: 12 اثر در 10 بخش داستانی، مستند، نماهنگ، پویانمایی، کارگردانی، تصویربرداری، صدابرداری، فیلم‌نامه، تدوین و پژوهش به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

دبیر چهارمین جشنواره دوسالانه فیلم بسیج در همدان با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره در 21 مهر ماه امسال خاطرنشان کرد: همزمان با تجلیل از برگزیدگان جشنواره عکس از برگزیدگان این جشنواره نیز قدردانی می‌شود.


جدول اکران فیلم‌های جشنواره فیلم کوتاه بسیج-سکانس بیداری-مهر ماه 94
برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید
.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار