خبرهای داغ:
دبیر سومین جشنواره دوسالانه عکس بسیج در همدان خبر داد

ارسال 360 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره دوسالانه عکس بسیج در همدان

دبیر سومین جشنواره دوسالانه عکس بسیج در همدان از ارسال 360 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره دوسالانه عکس بسیج در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۸۷۰۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵

کبری یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان استان همدان چهارمین دوسالانه فیلم و سومین دوسالانه عکس را با عنوان «سکانس بیداری» به طور مشترک و همزمان برگزار می‌کند.

وی افزود: این دو جشنواره از 18 تا 21 مهر ماه سال جاری در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار می‌شود.

مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان همدان ابراز داشت: مراسم افتتاحیه جشنواره روز شنبه 18 مهر از ساعت 15 تا 19 و مراسم اختتامیه روز سه‌شنبه 21 مهر از ساعت 16 تا 18 در سالن بوعلی مجتمع شهید آوینی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در سومین جشنواره عکس که با دو موضوع فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان و سبک زندگی ایرانی و اسلامی طرح‌ریزی شده بالغ بر 360 اثر توسط 40 عکاس استان در دبیرخانه ثبت شده است.

یوسفی عنوان کرد: از میان آثار رسیده 31 اثر جهت برپایی نمایشگاه انتخاب شده که این نمایشگاه از ساعت 15 روز شنبه 18 مهر در نگارخانه شهید زنگنه مجتمع آوینی افتتاح و پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

وی تصریح کرد: هیأت داوران جشنواره متشکل از آقایان عباس عرب­زاده، علی کرمی و حمیدرضا مجیدی بعد از داوری از میان 31 اثر در نهایت 6 اثر را به عنوان رتبه برتر و 2 اثر را به عنوان رتبه تقدیری به دبیرخانه جشنواره معرفی کردند.

دبیر سومین جشنواره دوسالانه عکس بسیج در همدان خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه از برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات