خبرهای داغ:
سردار اصلانی در دیدار با فرماندهان سپاه استان:

سپاه یک هدیه الهی به ملت ایران اسلامی است

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فضل الهی همچنان یک هدیه الهی به ملت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۷۷۹۰۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی روز دوشنبه در سومین روز از هفته ناجا در دیدار با فرماندهان سپاه استان افزود: تداوم و تعمیق روابط زمینه ساز توفیق در ماموریت های مشترک شده و تقویت امنیت پایدار در بین شهروندان را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی و سپاه مکمل همدیگر در ارتقاء امنیت هستند.

سردار اصلانی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فضل الهی همچنان یک هدیه الهی به ملت ایران اسلامی است و نفوذ آن فراتر از یک نسل بوده و برکات آن برای این کشور ماندگار و همیشگی خواهد بود.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: تلاش های جان بر کفان سپاه در پاسدارای از ارزش های انقلاب قابل تحسین است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در ادامه در دیدار جداگانه با مسیحیان و خانواده شهدای مسیحی که در کلسای حضرت مریم ارومیه برگزار شد، گفت: جامعه محور و تعامل گرا بودن پلیس ثمره نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: بر اساس تعالیم عالیه اسلام اقلیت های مذهبی به عنوان شهروند در کنار سایر مسلمانان از تمام حقوق شهروندی برخوردار هستند و نیروی انتظامی نیز برای پیروان سایر ادیان الهی احترام زیادی قائل است.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای اصل هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی نظارت بر دستگاههای دولتی حق مردم است و بر اساس رویکرد اجتماعی پلیس و لزوم تعامل و مشارکت و نظارت آحاد مردم بر عملکرد پلیس و تحقق شعار پلیس پاسخگو و جامعه مسوول، معاونت اجتماعی و دفتر نظارت همگانی 197 و واحد 110 راه اندازی شده است.

سردار اصلانی شهروندان مسیحی را جزو بهترین و قانونمندترین شهروندان توصیف کرد و گفت: آمار وقوع جرم و تخلف در میان شهروندان اقلیت های دینی این استان در حد بسیار پایینی قرار دارد که این امر موجب خرسندی مسوولان استانی شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: رویکرد فعلی ناجا نسبت به گذشته تغییرات زیادی کرده است و در حال حاضر سمت و سوی اقدامات ناجا به طرف رویکردهای نرم و اقناع کننده سوق داده شده است تا با این روش مشارکت و اعتماد مردمی در همکاری با پلیس افزایش یابد.

وی اضافه کرد: امنیت پایدار در این استان مدیون خون شهدا و تعاملات با اقشار مختلف مردم با پلیس است و به رغم تعدد مذاهب و قومیتها ، مردم استان با صلح و صفا در کنار هم زندگی می کنند و پلیس در خدمت رسانی به آحاد جامعه هیچ تفاوتی بین آنها قائل نمی شود و همه به طور یکسان و تحت هر شرایطی نقش خود را به خوبی ایفا می کنند.

سردار اصلانی همچنین گفت: نیروی انتظامی یکی از مهمترین سازمان ها و تشکیلاتی است که مسوولیت برقراری نظم و امنیت را در جامعه بر عهده دارد و تحقق امنیت در ابعاد گوناگون فردی و عمومی ، ارتباط مستقیمی با حضور و عملکرد این سازمان دارد و از سوی دیگر جامعه باید همواره درجه ای از ثبات و امنیت را دارا باشد تا بتواند سلامت درونی خویش را طی کند.

ارسال نظرات