خبرهای داغ:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان خبر داد

اجرای 900 عنوان برنامه توسط کانون پرورش فکری استان همدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با اشاره به اجرای 584 عنوان برنامه توسط کانون پرورش فکری در سال گذشته گفت: این رقم در سال جاری به 900 عنوان برنامه رسیده است.
کد خبر: ۸۵۷۷۴۷۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید محمدرضا جوادی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به برنامه های اجرایی هفته ملی کودک بیان داشت: شعار امسال هفته کودک «دنیا با لبخند کودکان زیباتر است» عنوان شده است .

وی خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری به عنوان یکی از متولیان امور فرهنگی در حوزه کودکان و نوجوانان و به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی کودک از 15 تا 24 مهر ماه ویژه برنامه های متنوعی را برای شهروندان کودک تدارک دیده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با اشاره به برگزاری 372 عنوان برنامه به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک در استان همدان تصریح کرد: هدف از اجرای این بر نامه ها ثبت خاطرات شاد و پرشور و نشاط برای کودکان است .

وی در خصوص برنامه های روز جهانی و هفته ملی کودک با اشاره برخی برنامه های هفته کودک از جمله راهپیمایی نمادین، قرائت بیانیه در حمایت از کودکان یمن، اجرای برنامه طولانی‌ترین نقاشی در میدان باباطاهرگفت: در سال گذشته 584 عنوان برنامه توسط کانون پرورش فکری اجرا شد که این رقم در سال جاری به 900 عنوان برنامه رسیده است.

جوادی ادامه داد: برگزاری جشن و اجرای بر نامه پرواز بادبادک‌ها در محل تپه عباسآباد از دیگر برنامه‌های هفته کودک در این استان است.

وی با بیان اینکه 38 مرکز فرهنگی استان فعال است، افزود: از این تعداد 28 مرکز به صورت ثابت ثابت، 7 مرکز به صورت سیار و3 واحد پستی شهرهای کوچک و روستاهای نزدیک مناطق شهری را پوشش میدهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با اشاره به فعالیت هفت مرکز روستایی و سه مرکز پستی تصریح کرد: 150 روستا تحت پوشش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است افزود:هر واحد پستی با توجه به عضو گیری در حوزه ارسال کتاب و مطالب خواندنی و آموزشی حداقل با 10 الی 15 روستا در ارتباط هستند.

گفتنی است مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان همچنین از ایجاد غرفه های عرضه محصولات کانون در محل برگزاری جشنواره تئاتر کودک خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات