حجه الاسلام برهان امام جمعه مهریز:

نیروی انتظامی یعنی سمبل اقتدار اسلام در ریشه کن کردن بی عدالتی در جامعه

به مناسبت هفته ناجا که از تاریخ 10 لغایت 17 مهرماه هر سال نامگذاری شده است صبحگاهی مشترک بین نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۷۳۲۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: در ابتدا نیز سرهنگ نصیری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهریز ضمن خیر مقدم به حاضرین در خصوص کارهای انجام شده در نیروی انتظامی شهرستان گزارشی ارائه کرد و گفت: میزان جرائم به طور قابل مشاهده ای نسبت به سال گذشته در مهریز کاهش داشته و این حاصل کار شبانه روزی و تلاش همه جانبه کارکنان نیروی انتظامی و سایر دستگاه های شهرستان است.

همچنین حجه الاسلام برهان امام جمعه شهرستان مهریز به ویژگی ها و زحمات و همچنین خدماتی که نیروی انتظامی برای حفظ نظم و ایجاد آرامش در جامعه انجام می دهند اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی یعنی نشانه و سمبل اقتدار اسلام در ریشه کن کردن ستم و بی عدالتی در جامعه.

وی در همین زمینه به حدیث از امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: نظم در نظر امام علی(ع) را میتوان در این سخن بیان کرد که فرمودند: شمارا توصیه میکنم قبل از هر چیز به نظم در امور.

امام جمعه مهریز در ادامه به فاجعه منا اشاره کرد و بی کفایتی آل سعود در اداره مناسک حج گریزی زد و از جامعه جهانی به ویژه امت اسلامی تقاضای تشکیل کمیته بررسی علل وقوع این فاجعه شد.

حجه الاسلام برهان در ادامه به وظیفه نیروی انتظامی که ایجاد امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: امنیت در کشور ما امنیت اسلامی است؛ نه آنکه مانند کشورهای استعماری برای امنیت حکومت های آنها است.

از دیگر برنامه ها میتوان به سخنان رستگار فرماندار شهرستان در خصوص نیروی انتظامی و چگونگی ایفای نقش این نهاد در جامعه و حضور خانواده های شهدای مهریز، دانش آموزان همیار پلیس در مدارس، حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج مهریز، مسئولین ادارات شهرستان و همچنین شورای تامین اشاره کرد.

 

ارسال نظرات