یک استاد دانشگاه در گفتگو با بسیج؛

نگاه سیاسی مسوولین به مسائل فرهنگی

کد خبر: ۸۵۷۷۰۱۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

احمد رضا بسیج استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: ما در کار فرهنگی با افرادی مواجه هستیم که کلی گویی می کنند و با دید سیاسی به مسائل فرهنگی می نگرند.

وی افزود: متاسفانه عده ای بیشتر به صندوق های رأی فکر می کنند تا اجرای دین و شریعت و با وضعیت خوبی در مسائل فرهنگی مواجه نیستیم.

بسیج ادامه داد: گروهی معتقد به ورود فرهنگ در حوزه سیاسی و عملی نیستند یعنی حاکمان را مسوول مباحث فرهنگی جامعه نمی دانند و اینکه فرهنگ وارد مقوله حکومت شود را بر نمی تابند.

این استاد دانشگاه تأکید کرد: در بین کسانی که مسوولیت های بزرگی دارند از اینگونه افراد دیده می شود که عقیده ای به اجرای سیاستهای دینی ندارند و می توان گفت که دچار نوعی سکولاریسم هستند و طبیعتا وقتی نگاه صرفا سیاسی و سکولاریسم شد به ما لطمه می زند.

مسوول بسیج اساتید چهار محال و بختیاری با اشاره به فضای مجازی و اثرات مخرب آن خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که فضای مجازی حتی در همان کشورهای لیبرال دموکراسی هم به شکلی که در کشور ما بدون محدودیت است وجود ندارد.

وی گفت: شیاطین بی کار نمی نشینند و به فرموده قرآن شیطان دشمن شما است شما هم او را دشمن بدانید شیطان در هر شکلی می تواند جلوه کند که یکی از آنها در قالب فساد و فحشاء است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار