برگزاری نشست سیاسی و بصیرتی در شهرستان سوادکوه شمالی

در آخرین روز از هفته دفاع مقدس یک دوره نشست سیاسی و بصیرتی در مسجد صاحب الزمان (ع) شهر شیرگاه، به همت حوزه سید الشهداء شهرستان سوادکوه شمالی و با سخنرانی جناب آقای محمد اکبرزاده کارشناس مسائل سیاسی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۷۷۰۰۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی در این نشست سیاسی محمد اکبرزاده کارشناس مسائل سیاسی در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به نقش و قدرت مردم در انقلاب و تحولات آن اشاره نمودند و اظهار داشتند: مردم نقش اصلی را در انقلاب دارند و اگر قدرت حاکم بر انقلاب را مانند مثلثی فرض نماییم، یک ضلعش مردم، ضلع دیگرش دین و ضلع دیگر آن نیز رهبری قرار دارد.

اکبرزاده با شاره به کلام حضرت امام (ره) که فرمودند نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان بیفتد در پاسخ به این سوال که این نا اهلان چه کسانی هستند؟ توضیح داد: این نا اهلان کسانی هستند که شبیه ترین مانند را به اصل خود دارند همان کسانی که در سال 68 در درون حاکمیت قصد داشتند هدف و خط امام را از هدف و خط انقلاب جدا کنند، در دهه 70 ناشیانه عمل کردند و تیرشان به سنگ خورد ولی الان پیچیده تر شده اند.

هادی سیاسی برتر استان مازندران در ادامه به توافق هسته ای ایران و 1+5 اشاره نمودند و اظهار داشت: کسانی بعد از برجام نفوذ را در دستور کار خود قرار دادند، اظهاراتی همچون سازش با اسرائیل، عدم حمایت از حزب الله لبنان و خط مقاومت چیز هایی است که امروزه بعد از برجام از بعضی محافل بسیار به گوش می رسد این افراد به خیال خام خود می خواهند روحیه استکبارستیزی که از اهداف مهم و از شعار های مهم و مشی حضرت امام (ره) بود را از بین ببرند.

اکبزاده در همین رابطه ادامه داد: امام (ره) زمانی که نهضت خود را در سال 42 تازه شروع کردند حدود 65 سال سن داشتند یعنی آن مرد آسمانی در سن 65 سالگی تا این حد امیدوار به تحقق وعده الهی بودند. امام (ره) سه هدف را در انقلاب دنبال می کردند، 1-شاه باید برود 2-نظام اسلامی مستقر گردد 3-نظام به دست صاحب اصلی خود برسد.

وی افزود: سال 1357 وقتی که هواپیمای امام (ره) در فرودگاه مهر آباد نشست همه دیدند که اهداف امام(ره) در حال محقق شدن است و امیدواریم به زودی زود، آخرین هدف امام (ره) نیز که همان پیوند انقلاب با انقلاب حضرت مهدی است در زمان رهبری مقام معظم رهبری تحقق پیدا نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها