خبرهای داغ:
مسئول بسيج جامعه پزشکي سپاه خوي:

اعزام تيم هاي عمومي و تخصصي پزشکي به مناطق محروم خوي

سرهنگ پاسدار مرتضي عباسلو گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس 7 تيم پزشك عمومي و 5تيم تخصصي پزشکي در زمينه هاي مختلف به مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان خوي اعزام شده اند.
کد خبر: ۸۵۷۶۹۶۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بسيج جامعه پزشکي سپاه خوي با اشاره به اين که بسيج جامعه پزشکي يکي از اقشار بسيجي است که رابطه مستقيم با مباحث مربوط به محروميت زدايي و توجه به مناطق محروم جامعه دارد، عنوان کرد: بسيج جامعه پزشکي فعاليت هاي چشمگيري در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان خوي را انجام مي دهد.

سرهنگ پاسدار مرتضي عباسلو هدف از این اعزام را ارائه خدمات پزشكي اعم از خدمات پرستاري و دارويي به قشر محروم و کم برخوردار عنوان کرد و افزود: حدود711 نفر از اهالی روستاهاي آغبلاغ، تپه باشي،سيه باز، ارسي، ولديان، ماركان، چشمه،مظفرآباد و اعتضاديه به طور رایگان ویزیت و خدمات سرپايي و دارويي رايگان ارائه شد.

وي اظهار داشت: همه اعضای تیم های بهداشتی و درمانی برای ارائه خدمات درمان در حوزه سلامت و ترویج فرهنگ جهادی در بین بسیج جامعه پزشکی اقدام به این کار کردند.

مسئول بسيج جامعه پزشکي سپاه خوي در پايان خاطر نشان كرد: پرستار، ماما، كارشناس بهداشت، تكنسين دارويي از تيم هاي پزشك عمومي و جراح عمومي، جراحي ارتوپدي، متخصص اطفال، جراح زنان ومامايي و متخصص گوش و حلق بيني و يك تيم دندانپزشكي از تيم هاي پزشك تخصصي بود كه به مردم خدمات ارائه نمودند.

ارسال نظرات