خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان خبر داد

برگزاری اختتامیه جشنواره شعر و داستان «زنگ حماسه» در همدان

مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان از برگزاری اختتامیه جشنواره شعر و داستان «زنگ حماسه» و تجلیل از نویسنده کتاب «دختر شینا» به عنوان کتاب برتر فصل بسیج در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۵۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷

رسول کرمی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: 15 مهر ماه سال جاری اختتامیه جشنواره شعر و داستان «زنگ حماسه» در در محل کانون پرورشی فکری کودکان ونوجوانان همدان واقع در میدان باباطاهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در کنار برگزاری جشنواره معرفی و تجلیل از کتاب «دختر شینا» به عنوان کتاب برتر فصل بسیج و تجلیل از خانم ضرابی‌زادهنیز صورت می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان تصریح کرد: برگزاری نشست با خانم یوسفی دبیر جشنواره عکس و آقای لطفی دبیر جشنواره فیلم (سکانس بیداری) در محل مجتمع شهید آوینی نیز در 16 مهر ماه از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان همدان است.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم و عکس بسیج 18 تا 21 مهر ماه برگزار می‌شود، گفت: مراسم افتتاحیه این جشنواره از ساعت16 تا 18 در سالن شماره یک مجتمع شهید آوینی و همزمان با افتتاحیه نمایشگاه عکس برگزار می‌شود.

کرمی یادآور شد: در روزهای 19 و 20 مهر ماه نیز فیلم‌های منتخب جشنواره عمار در نوبت صبح و جشنواره فیلم مقاومت از ساعت 15 تا 21 شب اکران می‌شود.

وی با اشاره به عرضه محصولات و کتب دفاع مقدس در حاشیه جشنواره خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره نیز 21 مهر ماه ساعت 16 در محل مجتمع شهید آوینی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار