خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام رضوی‌راد:

امروز عده‌ای از ولایت فقط خوب نام می‌برند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز عده‌ای خود فریفته نیز فقط از ولایت خوب نام می‌برند اما در مقام عمل به گفته‌های امام خود، عکس آن عمل می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۵۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در جمع کارکنان و در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی با موضوع ولایت در اسلام اظهار داشت: عید ولایت از بزرگ‌ترین اعیاد اسلام است که شیعیان باید هر چه باشکوه‌تر این عید امامت و ولایت را برگزار کنند.

وی افزود: امروز به برکت ولایت مطلقه فقیه دشمن استکباری ما به زانو درآمده است و تنها راه نجات خود را مذاکره با ایران می‌داند و این تنها به بر کت وجود ولایت است که باید قدردان بود و آن را شکر کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه به جنایات آمریکا در منطقه اشاره و عنوان کرد: امروز عربستان با حمایت صهیونیست و آمریکا در یمن خیانت می‌کند و به دلیل بی کفایتی آل سعود اتفاق دلخراش منا پیش می آید که همگی ناشی از بی‌توجهی مسئولین سعودی به جایگاه اسلام در دنیا است.

وی با بیان اینکه امروز عده‌ای خود فریفته نیز فقط از ولایت خوب نام می‌برند اما در مقام عمل به گفته‌های امام خود، عکس آن عمل می‌کنند، افزود: این افراد گمان می‌کنند کارشناس و متخصص در امور هستند اما فارغ از آن که عمل خلاف اوامر ولایت انحرافی است که نتیجه آن گمراهی و به بیراهه رفتن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار