خبرهای داغ:
با حضور 110 نفر؛

همایش آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج در همدان برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری همایش آموزشی دو روزه با حضور 110 نفر از خبرنگاران افتخاری بسیج استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۶۷۴۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱

علی اکبرکریم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: همایش آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج در راستای تقویت و ساماندهی خبرنگاران افتخاری بسیج برای اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع و انعکاس فعالیت‌های سپاه و بسیج برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش در سراسر کشور از اول مهرماه تا پایان بهمن ماه سال جاری به منظور تشکیل باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برگزاری این همایش در 15 مهرماه سال جاری در دانشگاه امام حسین(ع) با حضور مسئولان استانی تصریح کرد: در این همایش دو روزه 110 نفر از خبرنگاران افتخاری بسیج که به صورت الکترونیکی در سایت خبرگزاری بسیح ثبت‌نام کرده‌اند شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به حضور بسیج در تمام عرصه‌ها و تأکید بر اطلاع‌رسانی در خصوص عملکرد جهادی بسیجیان عنوان کرد: اشاعه فرهنگ بسیجی و اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار و عملکردها، تشریح فعالیت‌ها، دستاوردها و رخدادهای حوزه سپاه و بسیج از اولویت‌های خبرنگاران افتخاری بسیج است.

کریم‌پور گفت: این دوره در قالب 6 سرفصل اصلی با موضوعات اصول خبرنویسی، تیترزنی، سوژه‌یابی در بسیج، عکسبرداری با دوربین‌های غیر حرفه‌ای آشنایی با نرم‌افزار خبرگزاری بسیج با حضور اساتید و کارشناسان تخصصی امر روابط عمومی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان و برنامه اختتامیه با حضور فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: در پایان این همایش از یکی از رسانه‌های استان نیز بازید به‌عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار