خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوی؛

تضعیف نهادهای انقلابی اهداف اصلی دشمنان نظام است

حجت الاسلام محمد رستمي گفت: دشمن درپی تضعیف نهاد های انقلابی و ایجاد اختلاف میان امت و ولایت است.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۲۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسيج آذربايجان غربي، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در همایش مشترك ائمه جمعه و جماعت شهرستان پلدشت كه با حضور مسئولان شهرستان در مجتمع بصیرت اين شهرستان برگزار شد،با اشاره به تقويت وحدت و اتحاد بين شيعه و سني گفت: دشمن در پی ایجاد شکاف بین شیعه، سنی است و ما باید نسبت به این موضوع آگاه باشیم.

حجت الاسلام محمد رستمي تصریح کرد: توطئه دشمنان از بین بردن ارزش های انقلاب است؛ اما بايد درك كرد كه روحیه انقلابی، جهادی، شهادت به برکت وحدت است.

وي مساجد را سنگرمهم براي مسلمانان مطرح و اظهار داشت: مهم ترین وبزرگترین پایگاه ها برای زنده نگه داشتن اعتقادات معنوی و ايجاد وحدت همين مساجد هستند و نقش مساجد در صدر اسلام تا کنون نقش سازنده و موثر و نیز بسیار مهم تلقی شده است.

حجت الاسلام رستمي ادامه داد: دشمنان همواره با تبلیغات گسترده در شبکه های مختلف در صدد تضعیف دین اسلام هستند و در این راستا تلاش دارند جوانان و نوجوانان را از حضور در مساجد دور کنند.

وي افزود: ما باید به توانمندی هاي داخلی توجه کنیم و در راستاي حفظ و تقويت آن كوشا باشيم تا دشمنان را به خود محتاج كنيم نه اينكه در زمتان تحريم فشار بر امت وارد شود.

به گفته وی اگر بخواهیم در مقابل تهدیدات دشمنان پیروز شویم و حضور جوانان و نوجوانان در مساجد و فعالیتهای فرهنگی و معنوی بیشتر شود باید با برنامه ریزیهای صحیح و دقیق زمینه حضور این قشر را به مساجد فراهم کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: آمریکا شیطان بزرگ است زیرا ابلیس فقط انسان را فریب می دهد ولی آمریکا علاوه بر فریب به کشور ها نيز حمله می کند

وي اولين قدم در مبارزه با دشمنان را غافل شدن از دشمن عنوان و گفت در همين راستا بايد به تمامي قوانين و دستورات شرعي و عرفي احترام كذاشت و پايبند شد.

حجت الاسلام رستمي افزود:شوراي نگهبان از جمله نهادهاي قابل احترام در كشور ايران اسلامي است و ما وظيفه داريم در هر سمت و شغلي كه باشيم به قوانينش احترام بگذاريم.

ارسال نظرات