خبرهای داغ:

همایش حماسه سازان مقاومت در شهرستان خوي برگزار شد

در راستاي تقدير و تشكر از زحمات بي شائبه و شبانه روزي رزمندگان و ايثارگران 8سال دفاع مقدس همايش حماسه سازان مقاومت به همت حوزه شهيد اميني سپاه خوي در سالن صالحين روستاي قوروق برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۰۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، فرمانده سپاه خوي در اين جمع كه با حضور مسئولين شهر و فرماندهان حوزه هاي سپاه خوي و جمعي از پيشكسوتان و ايثارگران برگزار شد، ضمن خیرمقدم گویی به تمام شرکت کنندگان اجرای این همایش را کوچکترین قدردانی از زحمات بی شائبه و شبانه روزی ایثارگران عزیز در سالهای جنگ تحمیلی برشمرد.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علايي گفت: یقینا مزد،اجر و پاداش تلاشهایی که رزمندگان،جانبازان و آزادگان عزیزمان در راه حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی کرده اند، در پیشگاه خداوند بزرگ محفوظ بوده و ما هرچقدر هم که از این عزیزان تقدیر کنیم، نمی توانیم یک لحظه از خدمت صادقانه این دلاور مردان عرصه جهاد و شهادت را جبران نماییم.

وی با اشاره به اهداف استکبار جهانی در تحمیل هشت سال جنگ توسط صدام معدوم اظهار داشت: صدام اجیر شد تا انقلاب نوپای اسلامی و نظام برآمده از اراده ملت ایران را نابود کند ولی ملت ایران با اراده پولادین خود و توکل بر خداوند متعال همه رویاهای دشمن بعثی و استکبار جهانی که همه گونه حمایتی از صدام می کرد باطل کرد

فرمانده سپاه خوي در ادامه افزود: بنده به عنوان یک خدمتگذار از تمام پیشکسوتان انتظار دارم که در عرصه های مختلف، از جمله پایگاه های مقاومت بسیج حضور یافته و تجربیات،خاطرات و اندوخته های خود را به جوانان و نوجونان عزیزی که آن دوران را درک نکرده اند انتقال دهند.

فرمانده سپاه خوي در پايان با تاكيد بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و انتقال ارزش های معنوی این حماسه بزرگ به نسل های آینده اظهار داشت كه در اين حركت معنوي نبايد سهل انگار ي كرد چراكه دشمن منتظر يك فرصت است تا ضربه خود را به ايران بزند.

گفتني است در پایان اين مراسم نيز به رسم یادبود تندیس ایثار به برادر بسیجی جعفرصادق درستی با داشتن بیشترین درصد جانبازی(45 درصد) در محدوده حوزه استحفاظی و تندیس مقاومت به برادر بسیجی یوسف درستی با داشتن بیش از 190 ماه جبهه اهداء گردیده و همچنین به کلیه عزیزان و شرکت کنندگان به رسم یادبود لوح تقدیر و هدیه ای اهداشد.

ارسال نظرات