خطیب جمعه بافق:

وهابیت و استکبار جهانی؛ عاملان کشتار مسلمانان در فاجعه«منا» هستند

خطیب نماز جمعه بافق با اشاره به کشتار مسمانان در منا گفت استکبارجهانی حرکت را طوری می خواهند جلو دهند که دیگر حجاج از ایران اسلامی و شیعیان نرود تا در این سرزمین ندای برائت از مشرکین بلند نشود و درنتیجه تا منطقه برای فعالیت آنها آماده شود .
کد خبر: ۸۵۷۶۵۰۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از بافق خبر: خطیب جمعه بافق در خطبه اول نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تبریک عید غدیر خم به تشریح واقعه غدیر وجایگاه آن در جهان اسلام پرداخت.

سلیمانی درخطبه دوم با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری ازدانشگاه  نیروی دریایی نوشهر گفت: دو محور اصلی سخنان ایشان اول اینکه پیروزی واقتدار این نیست که نیروهای نظامی دشمن را به هلاکت برسانند قدرت نظامی این است که در عرصه جهانی کسی جرات حمله به خاک مهین اسلامی ما را نداشته باشد .ما هشت سال دفاع مقدس جوانان زیادی از دست دادیم اما توانستیم در مقابل قدرت های جهانی مقتدرانه باستیم.

وی افزود : متجاوزان در خاورمیانه مردم مسلمان را به خاک خون می کشند ولی خوشبختانه جرات نمی کنند کوچک ترین تعدی به ایران اسلامی بکنند.

خطیب جمعه بافق محور دوم سخنان رهبری را کشتار مسلمانان در صحرای منا وتشکیل کمیته حقیقت یاب از تمام کشورهای اسلامی بیان کرد . در این حادثه حدود 5هزار نفر مسلمان بی گناه براثر تشنگی و فشار کشته شدند . سال گذشته کشور عربستان 60 هزار نیروی نظامی این مراسم هدایت می کردند ولی متاسفانه امسال فقط 20 هزار نیرو داشته است وبقیه در خدمت استکبار جهانی وحمله با مسلمانان یمن وکمک به داعش بوده اند که این فاجعه بوجود آمده است.

حجت اسلام سلیمانی سرچشمه کشتار مسلمانان در منا را استکبار جهانی و وهابیت دانست و اظهار داشت: آنها حرکت را طوری می خواهند جلو دهند که دیگر حجاج از ایران اسلامی و شیعیان نرود تا در این سرزمین ندای برائت از مشرکین بلند نشود و درنتیجه منطقه برای فعالیت آنها آماده شود.

امام جمعه بافق ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی  به این خدمت گزاران ،گفت  : در هیچ جای دنیا امنیت صد در صد وجود ندارد حتی کشور های پیشرفته دنیا اما به حول وقوی الهی امنیت کشورما در سطح عالی است .این عزت وامنیت همه مقرون زحمات این نیروهای نظامی وانتظامی است.

 

ارسال نظرات