خبرهای داغ:
«سفر به سرزمین نور»/18

شیخ‌علیان: اعزام 2 هزار دانش‌آموز دختر همدانی به مناطق عملیاتی غرب کشور

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید گروسیان همدان گفت: با آغاز سال تحصیلی مدارس 2 هزار دانش‌آموز دختر از مدارس ناحیه 1 و 2 همدان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۲۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷

شهلا شیخ‌علیان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: دفاع مقدس، رزمنداگان و شهیدان هشت سال نبرد حق علیه باطل از بهترین الگوهای زندگی برای جوانان امروز ما هستند.

وی افزود: ما باید تلاش کنیم تا روحیه ایثار و فداکاری را در جوانان تقویت کرده و پرورش دهیم که یکی از راهکارهای آن برنامه فرهنگی راهیان نور است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید گروسیان همدان اضافه کرد: اردوهای راهیان نور حوزه مقاومت شهید گروسیان از 11 مهر ماه امسال آغاز و تا 10 آبان ماه ادامه دارد.

وی ابراز داشت: در مدت یک ماه 2 هزار دانش‌آموز دختر همدانی به اردوهای راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند.

شیخ‌علیان تصریح کرد: مراسم افتتاحیه راهیان نور فردا با حضور مسئولان استانی در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود و در نخستین مرحله 350 نفر از دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در اردوهای راهیان نور گفت: از جمله برنامه‌های این اردوها خاطره‌گویی با حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در راستای آشنایی نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات