فرمانده نیروی انتظامی ملایر خبر داد

کشف 80 کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در ملایر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر از کشف 80 کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در 6 ماهه نخست سال جاری در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۶۲۹۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، شعبان ترک‌نیا در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ملایر با تبریک فرا رسیدن عید غدیر و آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: در هفته نیروی انتظامی در شهرستان ملایر 184 برنامه توسط نیروی انتظامی ملایر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های این هفته بیان کرد: دیدار با اصناف، اجرای نمایش تعقیب و گریز و رهایی گروگان، دیدار با مردم در دفتر 197 و اجرای طرح خدمات مضاعف از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی ملایر در این هفته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به عملکرد پلیس ملایر در 6 ‌ماهه نخست امسال و مقایسه آمار با مدت مشابه سال گذشته بیان کرد: جرم و جنایت در نیمه نخست امسال در شهرستان ملایر نسبت به سال گذشته 60 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: افزایش آگاهی و تلاش پلیس و اجرای طرح و ماموریت های فراوان دلیل اصلی کاهش محسوس در جرم و جرائم در ملایر است.

ترک نیا با اشاره به کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی در نیمه نخست امسال افزود: در حوزه فرهنگ و ترافیک بیش از 10 هزار پیام ترافیک از تلویزیون شهری ملایر پخش‌شده است.

وی با اشاره به آمار قرارگاه سرقت ملایر افزود: با تلاش شبانه روز مامورین پلیس در قرارگاه سرقت در 6 ‌ماهه نخست امسال سرقت در ملایر 60 درصد کاهش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر افزود: کشف 35 دستگاه خودرو سرقتی و 67 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و کشف 29 فقره دزدی سیم برق از دیگر آمار عملکرد پلیس در ملایر است.

وی ا اشاره به کاهش 80 درصدی قتل در ملایر بیان کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر 8 باند تهیه و توزیع‌کننده مواد مخدر در ملایر منهدم شده است.

ترک نیا افزود: در 6 ماه نخست امسال بیش از 80 کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در ملایر کشف و 591 نفر از معتادین دستگیرشده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری 239 جلسه کلاس آموزشی برای مردم بیان کرد: در راستای آگاهی‌بخشی مردم 239 کلاس آموزشی در سطح شهرستان ملایر برگزارشده 54 هزار و 914 نفر در این کلاس ها حضور یافته اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به استقرار سه واحد مشاوره‌ای در کلانتری های ملایر بیان کرد: با استقرار این سه واحد از 422 پرونده واگذار شده به این واحدهای مشاوره ای 369 پرونده به سازش منجر شده است.

وی با اشاره به جذب پلیس افتخاری در شهرستان ملایر گفت: در راستای ارتقاء امنیت نیروی انتظامی ملایر 185 نفر پلیس افتخاری جذب کرده است.

ترک نیا گفت: پلیس در راستای ارتقاء امنیت عمومی از هیچ خدمتی دریغ نکرده و 24 گشت برای کنترل مدارس روزانه در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات