خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ:

جنایات آل‌سعود و کشتار حجاج برای تفرقه‌اندازی میان امت اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ وحدت امت اسلامی را یکی از پیام های مهم غدیر دانست و گفت: جنایات آل سعود و کشتار حجاج بیت الله الحرام در راستای تفرقه اندازی میان امت اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۷۶۱۱۷
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
جنایات آل‌سعود و کشتار حجاج در راستای تفرقه‌اندازی میان امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمود بداغی اظهار داشت: برای نمایش واقعه غدیر در کبودراهنگ فضا سازی و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و در روزهای یکشنبه 12 مهرماه از ساعت 9:30 صبح تا 12 ظهر برای عموم مردم به نمایش در خواهد آمد.

وی مکان برگزای این بازسازی را بالاتر از میدان نیروی هوایی جنب جايگاه سوختگيری (CNG) و نهالستان پردیس در ورودی کبودراهنگ اعلام کرد و افزود: تمهیدات لازم برای ایاب و ذهاب عموم مردم برای بازدید از نمایش واقعه غدیر پیش بینی شده است.
وی ضمن دعوت از عموم مردم شهرستان کبودراهنگ برای بازدید از نمایش واقعه غدیر خم گفت: دو دستگاه مینی‌بوس جهت تسهیل ایاب و ذهاب مردم از میدان امام خمینی (ره) شهر کبودراهنگ تا مکان نمایشگاه بازسازی واقعه غدیر خم به مردم عزیز شهرستان خدمت رسانی خواهند کرد.
بداغی ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت، بیان داشت: در این روزها باید پیام‌های غدیر بیشتر تبیین شود و با برگزاری برنامه‌های مناسب، به معرفی جریان ولایت امیرالمومنین علی(ع) بیش از پیش پرداخته شود.
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ بر لزوم آشنایی بیشتر اقشار مردم با پیام نجات‌بخش غدیر خم تاکید کرد و گفت: دشمنان اسلام برنامه‌های مختلفی را برای مقابله با پیام غدیر دارند.
وی وحدت امت اسلامی را یکی از پیام های مهم غدیر دانست و گفت: جنایات آل سعود در کشتار حجاج بیت الله الحرام در راستای تفرقه اندازی میان امت اسلامی است اما به کوری چشم دشمنان اسلام این گونه فجایع، وحدت بیشتر امت اسلامی را به دنبال خواهد داشت.
محمود بداغی همچنین بر لزوم تبیین بیشتر خطبه‌ غدیر در این ایام تاکید کرد و افزود: پیروی از ولایت فقیه از درس های مهم غدیر است که این موضوع باعث پایداری ملت ایران در برابر استکبار جهانی شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات