در آستانه عید بزرگ ولایت؛

یزد سراسر جشن و سرور/راه‌اندازي 110 ايستگاه «مبشران غدير» در يزد

دبير ستاد مبشر غدير شهرداري يزد از راه‌اندازي 110 ايستگاه مبشران غدير در مناطق مختلف شهر يزد از امشب تا عيد غديرخم خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۵۹۹۲
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبگزاری بسیج از یزد: محمدرضا دشتي اظهار داشت: همزمان با دهه امامت و ولايت و در آستانه عيد سعيد غديرخم، به نام نامي حضرت علي (ع)، 110 ايستگاه مبشران غدير در مناطق و محله‌هاي مختلف شهر يزد راه‌اندازي مي‌شود.

وي با بيان اينكه اين ايستگاه‌ها از امشب فعال خواهند شد و به مدت سه شب عيد غديرخم را جشن مي‌گيرند، عنوان كرد: در اين ايستگاه‌ها با شربت و شيريني از مردم پذيرايي مي‌شود.

دشتي خاطرنشان كرد: ايجاد شور و شعف در فضاي شهر با تزئينات مناسب و مداحي‌هاي در مدح حضرت اميرالمومنين علي (ع)، اهداي بسته‌هاي فرهنگي شامل كتابچه ميثاق با غدير و لوح‌هاي و فشرده و ... در اين ايستگاه‌ها انجام مي‌شود.

رئيس سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد اين ايستگاه‌ها از امشب، چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در معابر و ميدان‌هاي اصلي شهر با كمك و همراهي هيئت‌هاي مذهبي، كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، اصناف، بسيج و موسسات مردمي برپا خواهد شد.

دشتي از مشاركت و همراهي‌هاي مردم و خيران براي راه‌اندازي اين ايستگاه‌ها قدرداني و اظهار اميدواري كرد: راه‌اندازي اين ايستگاه‌ها بتواند شور و شعفي ويژه به مناسبت عيد غدير خم در شهر ايجاد كند.

وي يادآور شد: در طول ايام دهه امامت و ولايت، بيش از 23 عنوان برنامه از جمله جشنواره شكوفه‌هاي غدير، جشن ترنم غدير، جشنواره بادبادك‌ها و نقاشي، نمايش خياباني، سلسله جشن‌هاي دهه امامت و ولايت، پرده‌خواني غدير و ... براي بيش از 200 هزار مخاطب تدارك ديده شده است.

 

ارسال نظرات