مدیر آموزش و پرورش میبد خبر داد:

عضویت 700 معلم میبدی در صندوق حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت

مدیر آموزش و پرورش میبد با اشاره به اینکه ۷۰۰ معلم میبدی در صندوق حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت عضو شدند، گفت: ۲۷۰۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت در میبد تحصیل می‌کنند که ۲.۵ میلیارد ریال برای حمایت از آنها نیاز است.
کد خبر: ۸۵۷۵۹۶۵
|
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن موحدی‌فرد صبح امروز در مراسم جشن عاطفه‌های میبد، با بیان اینکه آموزش و پرورش میبد، امسال با پیش دبستانی نزدیک 19 هزار دانش‌آموز دارد گفت: از این تعداد که 2 هزار و 700 دانش‌آموز ازخانواده‌های بی‌بضاعت و فقیر هستند.

وی افزود: تعداد زیادی از این دانش‌آموزان از خانواده‌های زندانی و طلاق گرفته هستند که همه اینها نیاز به کمک دارند تا بتوانیم آموزش و پرورش را به سر منزل مقصود برسانیم.

وی گفت: برای اینکه آموزش و پرورش بتواند این تعداد دانش‌آموز را از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی حمایت کند، 250 میلیون تومان نیاز دارد.

مدیر آموزش و پررش میبد با بیان اینکه افتخار ما این است که در آموزش و پرروش میبد هیچ دانش‌آموزی به خاطر مشکلات مالی از تحصیل محروم نشده، گفت: در این راستا سال‌ها است که معلمان و فرهنگیان میبد برای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت صندوقی را به نام صندوق امام علی(ع) پایه‌ریزی کرده‌اند.

موحدی‌فرد خاطرنشان کرد: تاکنون 700 نفر از معلمان در این صندوق عضویت دارند و ماهانه مبلغی از حقوق خود را متعهد شدند که به این صندوق خیریه واریز کنند.

ارسال نظرات