خبرهای داغ:
استاندار همدان مطرح کرد

فاجعه منا زمینه‌ساز سرنگونی رژیم بی‌کفایت آل‌سعود

استاندار همدان فاجعه منا را زمینه‌ساز سرنگونی رژیم بی‌کفایت آل‌سعود دانست و گفت: این فاجعه کارنامه بی‌لیاقتی، بی‌کفایتی و بی‌تدبیری آل‌سعود را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۸۵۷۵۸۹۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در آئین افتتاح پروژه 72 واحدی مسکن مهر شهید نوژه همدان با اشاره به وقایع اخیر در منا که منجر به کشته شدن تعدادی از حجاج ایرانی شد، اظهار داشت: فاجعه منا کارنامه بی‌لیاقتی، بی‌کفایتی و بی‌تدبیری آل‌سعود را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه تمام موجودیت آل‌سعود وابسته به خادم بودن خانه خدا است، افزود: آل‌سعود ادعای خادمی خانه خدا را دارد اما در حفاظت از زائران بیت‌الله‌الحرام ناتوان بود و زمینه ناراحتی بشریت و مسلمانان را فراهم کرد.

استاندار همدان فاجعه منا را زمینه‌ساز سرنگونی رژیم بی‌کفایت آل‌سعود دانست و گفت: رئیس جمهور ایران در سخنرانی اخیر در سازمان ملل نشان داد که جمهوری اسلامی خواهان برقراری امنیت در دنیا است.

وی تصریح کرد: مدافعان حقوق بشر به راحتی دست به ترور میزنند و تروریست‌ها با فروش نفت هزینه اقدامات خود را تامین می‌کنند.

نیکبخت با اشاره به طرح مسکن مهر عنوان کرد: جذب 13 میلیارد تومان یارانه نتیجه سه سفری است که قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به استان همدان داشته است که برای بخش مسکن و شهرسازی بسیار مؤثر بوده است. امروز شاهد هستیم.

وی با اشاره به افتتاح بیش از 9 هزار و 371 واحد مسکن مهر در استان همدان در امروز افزود: حوزه معاونت راهداری امسال به استان همدان بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است.

استاندار همدان بیان کرد: وضعیت راه‌های مواصلاتی استان همدان از نظر جاده‌های چهار خطه، آزاد راه و راه آهن در وضعیت مطلوبی قرار دارد اما همچنان نیازمند نگاه ویژه و عنایت وزیر راه و شهرسازی به استان همدان هستیم.

وی اظهار داشت: مسکن‌سازی و تأمین مسکن برای اقشار مختلف جامعه در قالب مسکن مهر تا پایان سال 95 به اتمام میرسد که البته دولت تدبیر و امید نیز ایجاد مسکن اجتماعی را در دستور کار دارد.

نیکبخت تصریح کرد: پروژه‌های مسکن مهر باید از خدمات زیربنایی بهره‌مند شوند و دسترسی به رفاهیات از جمله مدرسه، مسجد، کلانتری و بازارچه نیز فراهم شود تا آرامش برای ساکنان حاکم شود.

وی با اشاره به احتمال بروز مشکلات فرهنگی در بین ساکنان مسکن مهر افزود: افرادی با فرهنگ‌های مختلف در واحدهای مسکن مهر مستقر هستند که در برخی مواقع سبب بروز مشکلات می‌شود در این راستا در مسکن مهر شهید نوژه همدان چون همه از یک صنف و طبقه هستند، شاهد بروز مشکلات فرهنگی نیستیم.

استاندار همدان با بیان اینکه پرونده پروژه‌ مسکن مهر سال آینده در همدان بسته می‌شود، گفت: تکمیل 4 هزار واحد مسکن مهر در استان همدان برای سال آینده باقی مانده است که بعد از تحویل ساخت مسکن اجتماعی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار