مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج استان کرمانشاه :

بازدید کاروان های راهیان نور 20 استان کشور از مناطق عملیاتی کرمانشاه در تابستان 94

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور کرمانشاه گفت: مناطق عملیاتی استان کرمانشاه در تابستان امسال میزبان کاروانهای راهیان نور از 20 استان کشور بودند.
کد خبر: ۸۵۷۵۶۵۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،به نقل از کوله بار، سرهنگ علی یوسفی راد اظهار داشت: با توجه به اینکه تابستان فصل اوج سفرهای راهیان نور به غرب کشور می باشد، در این مدت 125 هزار نفر از 20 استان کشور در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی کرمانشاه بازدید کردند .
 
وی افزود : در این مدت هم 45 هزار نفر در دوره سه روزه در اردوگاههای این استان اسکان داده شده است.
 
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج استان کرمانشاه با اشاره به افزایش بازدید های خانوادگی از مناطق عملیاتی گفت : امسال شاهد حضور پررنگ تر زائرین بصورت خودجوش و خانوادگی از مناطق عملیاتی بودیم .
 
این مسئول تعداد یادمان‌های شهدا  در استان کرمانشاه را پنج یادمان و شامل یادمان شهدای بازی دراز سرپل ذهاب، شهدای پاوه، مطلع الفجر گیلانغرب، شهید بهشتی قصرشیرین و مرصاد دانست و گفت :بر اساس آمارهای موجود از مهرماه سال گذشته تا پایان تابستان امسال در مجموع حدود یک میلیون نفر در قالب کاروان های راهیان نور و یا به صورت مسافرت های خانوادگی از این یادمان ها بازدید کرده اند.
 
سرهنگ علی یوسفی راد با اشاره به ارزش های والای راهیان نور در کشور گفت: راهیان نور بعنوان یک حرکت فرهنگی عظیم بی نظیر در حال گسترش می باشد که احیاگر ارزشهای دفاع مقدس و امتداد راه شهیدان می باشد.
 
انتهای متنن/د
ارسال نظرات
آخرین اخبار