یک دانشجوی مالزیایی :

ایرانی ها در جنگ تحمیلی با کمترین تجهیزات مقابل کشورهای جهان ایستادند

این دانشجوی مالزیایی گفت: چیزی که از زیارت شهدای ایران یاد گرفتیم این بود که آنها فقط می خواستند کشورشان یک کشور اسلامی باشد و هدف از انقلابشان هم همین بود و خواستار جنگ با کسی نبودند.
کد خبر: ۸۵۷۵۶۴۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،به نقل از کوله بار، سید حسین حانب الصفا, دانشجوی مالزیایی در جریان سفرش به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس درباره هدفش از سفر به این مناطق گفت: هدفم از آمدن به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس ایران خصوصا استان خوزستان دیدن آثار جنگ ایران وعراق با چشم خودم بود.
 
این دانشجو ادامه داد: چیزی که از زیارت شهدا یاد گرفتیم این بود که آنها فقط می خواستند کشورشان یک کشور اسلامی باشد و هدف از انقلابشان هم همین بود و خواستار جنگ با کسی نبودند و اینکه چطور مورد ظلم صدام قرار گرفتند و شاهد این بودم که مردم ایران با کمترین و ساده ترین سلاح ها از خودشان دفاع کردند و بر علیه مستکبرین جهان و صدام از خودشان دفاع کردند و این برای ما درس بزرگی است که چطور با کمترین امکانات از وطن و عقیده خودمان دفاع کنیم.
 
وی همچنین گفت: ما به حکومت ایران افتخار می کنیم به خاطر اینکه تاریخ و آثار جنگ را حفظ کرد تا جوانان از گذشته خودشان درس بگیرند و بدانند که استقلالی که در ایران وجود دارد به آسانی به دست نیامده است و سختی های زیادی را در این راه متحمل شدند.
 
حانب الصفا در پایان گفت: خوشحالم از اینکه فرصتی برایم ایجاد شد تا به مناطق عملیاتی ایران بیایم و آثار به جا مانده از دفاع مقدس ایران را ببینم.
انتهای پیام / ف
ارسال نظرات
آخرین اخبار