با حضورفرمانده سپاه استان البرز

آغاز به کار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز

پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز با حضور سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افتتاح و بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۵۷۵۶۰۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز با حضور سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افتتاح وبصورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

سردار علی استاد حسینی در جلسه ای با اعضای بسیج دانشجویی استان ضمن رسیدگی به مشکلات بسیج ناحیه دانشجویی، به اهمیت قشر دانشجو تاکید و اظهارداشت:  اعضای ناحیه دانشجویی به الگو برداری از ائمه اطهار ومعصومین (ع) اهتمام ویژه داشته باشند چرا که تنها راه سعادت و عاقبت به خیری الگوگیری از قرآن و سیره اهل بیت (ع) خواهد بود.

در ادامه سید روح الله فضلی مسئول روابط عمومی ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز اظهارکرد: این پایگاه به منظور اطلاع رسانی اخبار بسیج دانشجویی وانتشار اخبار روز کشور فعالیت خود را آغاز وتامین محتوای آن توسط خبرنگاران دانشجویان صورت می گیرد.
وی افزود: با بستر ایجاد شده توسط ناحیه بسیج دانشجویی از دانشجویان علاقمند به کار خبری و خبر نویسی دعوت به عمل می آید تا به عضویت این پایگاه اطلاع رسانی در آمده و در تامین محتوای آن همکاری خود را آغاز نمایند .
گفتنی است، از دیگر برنامه های ناحیه بسیج دانشجویی افتتاح قرارگاه شهید زین الدین می باشد که توسط فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی (ع) افتتاح گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها