مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج کرمانشاه :

اگر حمایت آمریکا نبود،حزب بعث عراق جرات حمله به ایران را نداشت

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: شايد اگر حمایت های آمریکا از حزب بعث وجود نداشت، آنها جرات حمله نظامي به ايران را پيدا نمي كردند.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۹۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،به نقل از کوله بار،سرهنگ علی یوسفی راد گفت: راهیان نور امتداد راه شهدا و دفاع مقدس است و از اهداف آن ، آشنایی افراد با مناطق عملیاتی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

 

وی با بیان اینکه راهیان نور امتداد راه شهدا و دفاع مقدس است، گفت : در هفته دفاع مقدس بیش از هزار نفر از استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی غرب اعزام خواهند شد و همچنین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا توسط صد نفر از خادمین الشهدای  این استان از برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس می باشد.

 

یوسفی راد در ادامه از حضور کاروان های راهیان نور سراسر کشور در هفته دفاع مقدس دراستان خبر داد و گفت : در این هفته کاروان های راهیان نور از استانهای تهران، قزوین، همدان از مناطق عملیاتی کرمانشاه بازدید خواهند کرد.

 

این مسئول از اجرای نمایش رزمی فرهنگی با افلاکیان ویژه هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این نمایش از 31 شهریور بمدت هشت شب در اردوگاه توحید کرمانشاه با محوریت عملیات فتح المبین برگزار خواهد شد و بازدید برای عموم آزاد است.

 

وی با اشاره به نقش مستقیم آمریکا در حمله عراق به ایران گفت:با توجه به قول حمايت همه جانبه آمريكا از عراق در اقدام جنگي عليه ايران اسلامي، شايد اگر اين وعده هاي حمايتي نبود حزب بعث جرات حمله نظامي به ايران را پيدا نمي كرد.

 

یوسفی راد خاطر نشان کرد: با توجه به انهدام بيش از 70 در صدي ماشين نظامي عراق در جريان عمليتهاي فتح المبين و بيت المقدس كه منجر به فتح خرمشهر شد، مي توان نتيجه گرفت كه در صورت عدم حمايت همه جانبه آمريكا، ايران مي توانست در حملات بعدي مانند رمضان، محرم و خصوصاً والفجر مقدماتي به اهداف خود در تسخير مناطق حساس جنوبي عراق مانند العماره و بصره برسد. لااقل اين فرض بسيار قوي است كه اين رژيم بعد از انهدام گسترده ادوات و نفرات خود، توانايي ادامه طولاني مدت جنگ را نداشته باشد و تن به قبول شكست و آتش بس خفت باري بدهد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار