در نشست خبری فرمانده انتظامي استان زنجان عنوان شد:

گشت زني فعال پليس فتا در فضاي مجازي

پليس فتا در فضاي مجازي با گشت زني با مجرمان و قانونشكنان برخورد مي كند.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۸۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: قبل از سال 1370 نيروي انتظامي با سه عنوان كميته انقلاب اسلامي ، ژاندارمري و شهرباني انجام وظيفه مي كرد كه حفظ مرزها بر عهده ژاندارمري  بود  و اين نيرو  در خط مقدم مواجه با دشمن بعثي قرار داشت.
سردار " عليرضا صالحي " افزود: كشور متجاوز عراق در دوران دفاع مقدس اولين برخورد  را با نيروي هاي ژاندارمري داشت و به همين منظور  شهداي زيادي  از اين نيرو تقديم   انقلاب اسلامي شد.
فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از پيروزي در اين دوران وظيفه تامين نظم و امنيت در كشور بر عهده نيروي نتظامي قرار دارد تصريح كرد : همچنان باب شهادت در نيروي انتظامي باز است و به طور مستمر شهدايي تقديم انقلاب اسلامي مي شود.
 وي با اشاره به موفقيت هاي انقلاب اسلامي خاطر نشان كرد: دشمني دشمنان ادامه داشته اگر از جنگ سخت با سر افرازي خارج شديم امروز هم دفاع در حوزه جنگ نرم ادامه دارد .
 اين مقام ارشد انتظامي استان تصريح كرد : پليس فتا در فضاي مجازي  با گشت زني با مجرمان و قانونشكنان برخورد مي كند.
وي خاطر نشان كرد: امروز پليس در نظام جمهوري اسلامي از تهديد محور به سمت جامعه محور حركت كرده است.  
فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه نيروي انتظامي از مردم در كنار مردم و براي مردم است  بيان داشت :  اظهار نظر و رضايت مردم و مسئولان در برنامه هاي مختلف و در سامانه 197   نشان از اين دا رد  كه مردم پليس  را باور و اعتقاد دارند .
صالحي تاكيد كرد: امروز پليس جمهوري اسلامي ايران به عنوان پليس مسلمان سر آمد بوده  به طوري كه بسياري از كشور ها در آموزشگاههاي ما حضور يافته و اساتيد ما نيز براي ارائه  آموزش به ديگر  كشور ها اعزام مي شوند.
وي به تخصصي شدن پليس در كشور اشاره و خاطر نشان كرد : تعامل خوبي با داشگاه ها وجود داشته و در همه استان ها با دانشگاه عملي كاربردي  فعاليت داريم كه دليلي بر حرفه گرايي پليس است .
فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: حضور پليس زن را در مجموعه پليس يكي از مصاديق حقوق بشر و آزادي،  بيان است.
وی اظهار داشت : كاركنان پليس زن همكاري و تلاش خوبي در زمينه هاي هاي مختلف  مبارزه باجرائم ، مواد مخدر ، مشاوره و مددكاري  دارند.
فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به تقديم هشت هزار و 51 شهيد نيروي انتظامي در دوران دفاع مقدس گفت : هفته دفاع مقدس فرصتي براي ياد شهداي ، شهداي شهرباني ، ژاندارمري ، كميته انقلاب اسلامي و لشكر روح ا...  است.


ارسال نظرات