خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان:

فوران ظرفیت ناشناخته ملت ایران، اتفاق عظیم دوران دفاع مقدس می باشد

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان گفت : فوران ظرفیت ناشناخته ملت ایران در دوران دفاع مقدس اتفاق عظیمی بود که دنیا را وادار به حیرت کرد و تا پیش از آن در داخل هم کسی آن را پیش بینی نمی کرد.
کد خبر: ۸۵۷۵۳۸۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان در مراسم یادواره شهدای حوزه حضرت رسول اکرم (ص) اتفاق عظیم دوران دفاع مقدس را فوران ظرفیت ناشناخته ملت ایران دانست که در ابعاد مختلف اصلی ترین نشانه آن، ریشه داشتن در اعتقادات و باورهای پایان ناپذیر دین بود.

سرهنگ پاسدار اروجعلی آقایی گفت: این مقوله در دفاع مقدس و حماسه آفرینی های آن، آنچنان برجسته و پررنگ بود که رزمندگان فرزندان اسلام شناخته می شدند؛ زیرا تمامی حرکات و سکنات آنها نشان روشنی از آموزه های اسلامی داشت و این شاخص معجزه گر از پشت جبهه های ایران شروع و تا عمق اسارتگاه های مخوف حزب بعث امتداد داشت.

وی گفت: آنچه که استفاده از ارزش ها و تجربیات دفاع مقدس را برای مقابله با تحریم های امروزی ممکن و تضمین می کند، شاخص هایی مانند، امتداد مردمی و اجتماعی ، اعتقادات و باورها، پیشرفت ها و دستاوردها، تقویت و تحکیم بنیادها، هنر و سرعت انتقال مردم از وضعیتی به وضعیت دیگر و ... است.

سرهنگ آقایی تصریح کرد: فرهنگ غنی اسلامی ایرانی به مردم ایران آموخته است که قدرشناس زحمات و رشادت های کسانی که برای اعتلای نام اسلام و حفظ کیان این مرز و بوم تلاش کرده و از خودگذشتگی نشان داده اند، باشند، از این رو پس از گذشت حدود ربع قرن از زمان دفاع مقدس، هر سال در آستانه هفته دفاع مقدس به استقبال آن می روند و برنامه های تدارک شده برای این ایام افتخارآفرین فضای سراسر کشور را دگرگون ساخته و تحت تأثیر قرار می دهد.

ارسال نظرات