خبرهای داغ:

بیانیه حوزه دانش آموزی سپاه چالدران در پی حادثه منا

در پی وقوع حادثه دلخراش منا،حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان چالدران بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۷۵۳۸۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن این بیانیه به این شرح است:

انالله وانا الیه راجعون

متاسفانه بعداز حادثه دلخراش مسجدالحرام این بار در مسیر رمی جمرات باز هم حاجیان قربانی بی تدبیری وکج اندیشی مسئولان سعودی برگزارکننده مراسم حج شده اند . گویا حواس آل سعود این روزها بیشتر به ماجراجویی ودخالت در کشورهای همسایه است تا برگزاری هرچه بهتر مراسم حج.

آل سعود باید پاسخگو باشد،پاسخ گوی دل دهها مادر وهمسر وفرزند (دانش آموزان) داغدار که با دل پرامید آنها را راهی سرزمین وحی کرده اند ولی حالا با دل پر درد باید انتظار جنازه عزیزان خود را بکشند. آری این چنین است ، برادرآل سعودی چنان غرق در پول نفت وحجاج شده است که سایر مناسک را از یاد برده است. این غول سرمست چنان به جان دیگر مسلمانان دریمن ،سوریه وعراق افتاده است که بوی خون از عمارت های آنها به هوا رفته است.

ما دانش آموزان مسلمان ضمن محکوم کردن این واقعه غمبار ، درخواست غرامت رانیز از پادشاهی آل سعود به خاطر غیر مسئولانه برگزار کردن مراسم حج از نهادهای بین المللی چون سازمان کنفرانس اسلامی داریم تا چاره ای برای این بی تدبیری ها بیاندیشند.

لذا حوزه بسیج دانش آموزی سپاه چالدران ابراز همدردی خود را با بازماندگان این عزیزان از دست رفته اعلام می دارد واز درگاه خداوند منان برایشان طلب رحمت وآمرزش فراوان می نماید.

ارسال نظرات