گلزار از هادیان سیاسی گفت:

صدام: اگر ایران خرمشهر را پس بگیرد من کلید بصره را به آنها خواهم داد

به همت مدیریت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفت و بسیج دانشجویی شهرستان، نشست روشنگری به مناسبت هفته دفاع مقدس در دانشکده شهید مطهری تفت برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۸۹۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت: به همت مدیریت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفت و بسیج دانشجویی شهرستان، نشست روشنگری به مناسبت هفته دفاع مقدس در دانشکده شهید مطهری تفت برگزار شد.

در این برنامه که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر بود گلزار از هادیان سیاسی صحبت کرد.

 وی گفت: هنوز 34 روز از آغاز جنگ تحمیلی نگذشته بود که خرمشهر به دلیل عدم ارسال نیرو و امکانات توسط دولت وقت، سقوط کرد. در طول این 34 روز هم نیروهای داوطلب با چنگ و دندان و کمترین تجهیزات شهر را سرپا نگهداشته بودند.

کمتر از دوسال پس از آن لشکریان ایران توانستند طی یک عملیات طاقت فرسا خرمشهر را آزاد کنند که امام با جمله معروف خود درباره آزاد سازی خرمشهر گفتند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

این هادی سیاسی ادامه داد: با توجه به حضور کارشناسان زبده آمریکایی، روسی و اروپایی در ارتش عراق و نقش آنان در طرح ریزی دفاعی برای حفاظت از خرمشهر به دست صدام، بهترین روشهای دفاعی و پدافندی در خرمشهر توسط ارتش بعثی ایجاد شده بود و صدام آن قدر از نفوذناپذیری خرمشهر که حالا دیگر به آن محمره می گفت مطمئن بود که  اعلام کرد: اگر ایران خرمشهر را پس بگیرد من کلید بصره را به آنها خواهم داد.

ولی دیدیم که مردم ایران و بخصوص رزمندگان اسلام هراسی به خود راه ندادند و با کمک الهی توانستند خرمشهر را پس بگیرند.

 گلزار افزود: این آرامش و امنیت کم نظیری که اکنون در کشور ما حاکم است از برکات خون بیش از 200 هزار شهید 8 سال دفاع مقدس است.

 

ارسال نظرات