رئیس حوزه علمیه بهاباد:

با وجود حاکمان جاهل و نادان؛ آل سعود هرگز لیاقت اداره حج را ندارد

امام جمعه موقت بهاباد با بیان اینکه آل سعود شایستگی اداره امور حج را ندارد افزود: رژیم عربستان باید امنیت جان حجاج را تامین کند و اگر توانایی این کار را ندارد هیاتی از کشورهای اسلامی متولی اداره حج شود.
کد خبر: ۸۵۷۴۷۸۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: حجت الاسلام محمد علی اخوان امام جمعه موقت بهاباد با بیان اینکه آل سعود شایستگی اداره امور حج را ندارد افزود: رژیم عربستان باید امنیت جان حجاج را تامین کند و اگر توانایی این کار را ندارد هیاتی از کشورهای اسلامی متولی اداره حج شود.

وی با ابراز تاسف از وقوع حادثه منی و عرض تسلیت مصیبت وارده به امت اسلامی، افزود: دولت عربستان مقصر اصلی این فاجعه بوده و باید مسئولیت خود را در این حادثه بپذیرد .

اخوان حادثه منا را فاجعه و مصیبتی بزرگ برای جهان اسلام خواند و گفت: تعداد زیادی از حجاج حرم امن الهی بر اثر بی کفایتی و بی لیاقتی حکام آل سعود در این حادثه جان دادند و دل مسلمانان جهان را سرشار از خون و عید جهان اسلام را تبدیل به عزا کرد.

رئیس حوزه علمیه بهاباد ضمن تسلیت این فاجعه مصیبت بار به امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای، صبری جزیل را از خداوند برای خانواده های مصیبت دیده مسئلت نمود و اظهار کرد: آل سعود در گذشته بی لیاقتی خود را در اداره حرمین شریفین نشان داد ولی در یک سال گذشته با روی کار آمدن حاکمانی احمق، جاهل و نادان در این کشور هیچ مصلحت اندیشی در هیچ عرصه ای دیده نشده است.

وی با تاکید براینکه مسئولیت حوادث تلخ و فجیع در مکه بر عهده رژیم بی‌تدبیر سعودی است، گفت: حادثۀ اسفناک و مصیبت‌بار در سرزمین مقدس منا، بار دیگر به روشنی نشان داد که خاندان بی‌کفایت آل‌سعود لیاقت اداره حرمین شریفین و برگزاری حج ابراهیمی را ندارد.

 

ارسال نظرات