خبرهای داغ:
مسئول تعلیم وتربیت حوزه مقاومت شهید احمدی‌روشن همدان:

دفاع مقدس یادآور ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران است

مسئول تعلیم وتربیت حوزه مقاومت شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس ایران باید در بین جوامع تبیین شود.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۰۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پیام زمانی در مراسمی که به مناسبت هفته دفاع مقدس و سالروز بازگشایی مدارس در دبیرستان پسرانه ابن‌سینا همدان برگزار شد، اظهار کرد: مردمان ایران در دوران دفاع مقدس با شجاعت در برابر دشمنان ایستادند و به پیروزی رسیدند.

وی افزود: نوجوانان باید 36 هزار دانش‌آموز شهید را الگوی خود قرار داده و در مشکلات زندگی از ایشان کمک بگیرند که آنها به بهترین راه و روش در راه رضای خدا جنگیدند و به شهادت رسیدند.

مسئول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت شهید مصطفی احمدی‌روشن تصریح کرد: دفاع مقدس یادآور ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران است و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس ایران باید در بین جوامع تبیین شود.

وی اضافه کرد: در زمان ما نیز جنگ وجود دارد و فقط به طریقی دیگر مبارزه می‌کنیم و فرق بین جنگ نرم وجنگ سخت این است که در جنگ سخت کشته آن شهید بوده ولی در جنگ نرم کشته آن پلید است.

زمانی خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای کاهش آسیب‌های جنگ نرم برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی در بین عموم مردم است که مسئولین باید برای آن بودجه خاصی در نظر بگیرند.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات فرهنگیان جهت تربیت نیروی نسل آینده عنوان کرد: نباید این زحمات نادیده گرفته شود چراکه معلمان در تربیت نسل آینده بسیار تأثیرگذار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات