خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

تهدید دشمنان عليه ايران همچنان وجود دارد

معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس را همچنان حفظ کنیم، گفت: تهدید دشمنان عليه ايران همچنان وجود دارد.
کد خبر: ۸۵۷۴۳۲۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود قاسمی امروز در جمع خانواده‌های شهدای اصناف همدان با بیان اینکه قبل از ۳۱ شهريور سال ۵۹ جنگ آغازشده بود و ۲۱ گروه مسلحانه به جان انقلاب افتاده بودند، بیان کرد: کار نخست آمریکایی‌ها برای سقوط نظام اسلامی گسترش شعارهای ناسیونالیستی در ايران بود.

وی با بیان اینکه در خوزستان و کردستان با وضعیت خطرناکی مواجه شده بودیم، ادامه داد: ۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر در کشور با ترور به شهادت رسیدند که ۸۰۰ نفر آنان از نخبگان و افراد شاخص جامعه بودند.

معاون هماهنگ‌کننده حوزه نماینده ولی‌فقیه سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال تجزیه عراق است توطئه‌ای که قبل از جنگ برای ایران نیز در نظر داشت اما با مدیریت امام خمينی(ره) نقشه آنان نقش بر آب شد، ادامه داد: آمریکا به عراق دستور حمله داد تا پس از اشغال ایران او را رئیس سران عرب در منطقه کند.

وی با اشاره به اینکه عراق با ۹۰ تیپ و ۱۲ لشکر زرهی به ایران در ۳۱ شهریور ماه سال ۵۹ حمله کرد، افزود: عراق از همه مرزها به ایران حمله کرد در حالی که پیش‌بینی فتح پنج‌روزه تهران را می‌کردند، اما در قدم نخست در خرمشهر ۳۵ روز زمین‌گیر شد.

قاسمی افزود: با نگاهی به اسناد جنگ متوجه می‌شویم که ۱۶ کشور به عراق نیرو می‌دادند و عربستان ۷۳۰ نفر از زندانیان اعدامی خود را به عراق فرستاد.

وی با اشاره به اینکه 6 هزار زن در جنگ شهید شدند كه یک هزار و ۵۰۰ نفر آنان در خط مقدم به شهادت رسيدند، عنوان کرد: ۴۴ کشور به عراق تجهیزات می‌دادند و بر اساس اسناد دو هزار و ۸۸۷ روز با ۶۰ کشور دنیا جنگیدیم و برای نخستین بار جنگی روی داد كه فرزندان ایران اجازه جدا شدن قسمتی از خاک کشور را ندادند.

معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با عنوان اینکه دو برابر زمان جنگ جهانی دوم جنگیدیم، افزود: نباید یاد رزمندگان فراموش شود چراکه دشمنان از بین نرفتند و حتی بیشتر شده اند.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس را همچنان حفظ کنیم، بیان کرد: تهدید دشمنان عليه ايران همچنان وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات