جریان های افراطی گری سعی در خدشه دار کردن چهره رحمانی اسلام دارند

دبیر کارگروه تربیت و آموزش بسیج استان کردستان با بیان اینکه جریان های افراطی گری امروزه با اختلاف و درگیری در بعضی کشورها موجب نابودی استعدادهای مادی و معنوی آنها می شوند، گفت: وظیفه بسیجیان در این برهه از زمان روشنگری است.
کد خبر: ۸۵۷۴۲۱۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا اقبال بهمنی دبیر کارگروه تربیت و آموزش بسیج استان در مراسم مجمع بسیج استان که ظهر امروز در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) 23 سال برای استقرار نظام الهی تلاش و کوشش کرد و در کنار این فعالیت ها و مجاهدت های بسیاری از انسانها برای استقرار نظام اسلامی جان خود را فدا کردند که مجاهدت امام خمینی(ره) الگویی برای تمامی انسانها در راه خداست.


وی گفت: همانطور که امام خمینی(ره) برای استقرار نظام اسلامی شاگردان زیادی همچون شهیدان رجایی ، باهنر و ... در این راه جان خود را فدا کردند در منطقه ی کردستان هم شهیدانی همچون ملا حیدر فهیم ، سردار بروجردی، ماموستا کریمیان و ... جان خود را برای جمهوری اسلامی ایران فدا کردند و بعد از ایشان هم استقرار نظام بوسیله ی شاگردان مکتب امام همچنان ادامه دارد.


وی در ادامه افزود: شبکه های افراطی گری 24 ساعته در شبکه های ماهواره ای در پخش برنامه هستند اما در رسانه های محلی و منطقه ای ما هیچ برنامه ای برای جواب دادن به شبهات دینی وجود ندارد در حالیکه بالا بردن سطح آگاهی دینی در میان مردم باعث تفکر وحدت می شود.


وی با بیان اینکه تفکر وحدت توسط مسئولین در عمل باید ترویج داده شود نه شعار گفت: باید از نیروهای بومی در مناطق برای ترویج وحدت استفاده تا از فراطی گری جلوگیری شود.

وی گفت: امروزه جریان های افراطی گری وهابی و سلفی گری با اعمال وحشیانه و خشونت آمیز خود سعی دارند چهره رحمانی اسلام و مسلمین را خدشه دار کنند.

وی افزود: این گروه ها امروزه با اختلاف و درگیری در بعضی کشورها موجب نابودی استعدادهای مادی و معنوی آنها می شوند و وظیفه بسیجیان در این برهه از زمان روشنگری است
ارسال نظرات