برگزاری مجمع استانی بسیج در سنندج

رئیس مجمع بسیج استان کردستان گفت: اگر خواهان رفتار و افکار بسیجی هستیم باید در درجه اول به تربیت و خودسازی در قالب شجره طیبه صالحین برسیم.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۶۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دکتر طیب قدیمی در نشست مجمع استانی بسیج که ظهر امروز در سالن شهدای گمنام سنندج با حضور اقشار مجامع بسیج استان برگزار شد؛ ضمن تسلیت شهادت جمعی از حجاج در حادثه منا اظهار داشت: تمامی اقشار بسیج با توان و هماهنگی بیشتر می توانند به اهداف مد نظر مقام معظم رهبری برسند و تلاش در جهت تحقق این اهداف ضرورتی برای جامعه امروزی است که برعهده همه مردم بویژه بسیجیان می باشد.

رئیس مجمع بسیج استان کردستان گفت: اگر خواهان رفتار و افکار بسیجی هستیم باید در درجه اول به تربیت و خودسازی در قالب شجره طیبه صالحین در تمامی اقشار بسیج برسیم.

وی تشکیل حلقات شجره طیبه صالحین را یک ضرورت عنوان کرد و افزود: همه اقشار و کارگروه های بسیج و حتی کسانی که بسیجی وار عمل می کنند نیازمند حلقات و نظام تربیتی صالحین هستند.

قدیمی گفت: امروز برای تربیت و رشد فضایل اخلاقی خود و جامعه و در یک کلام جهاد اکبر باید فرهنگ بسیجی را وسعت و معنا ببخشیم و به خود سازی و تربیت خود بسازیم.

رئیس مجمع بسیج استان کردستان در پایان گفت: منافع شخصی ما در گرو منافع مردم و جامعه است و آنچه به عنوان اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن نیاز داریم از جمله سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در تمامی زمینه های فرهنگی، فرهنگی باید به آن جامعه عمل پوشانده شود.

سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، ماموستا بهمنی دبیر کارگروه تربیت و آموزش بسیج استان از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

ارسال نظرات