خبرهای داغ:
«سفر به سرزمین نور»/16

عروجی: ضرورت حفظ راهیان نور به عنوان یک سرمایه‌

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دشمنان به دنبال تغییر هویت جوانان هستند، گفت: باید از اردوهای راهیان نور به عنوان یک سرمایه استفاده کنیم تا از این تغییر هویت جلوگیری شود.
کد خبر: ۸۵۷۳۸۷۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ روح الله عروجی امروز در مراسم تجلیل از فعالان راهیان نور با بیان اینکه دفاع مقدس برای ملت ایران یک سرمایه عظیم است، گفت: تمام موفقیت هایی که تاکنون به دست آمده و در آینده نیز به دست خواهد آمد را مدیون خون شهدا و رشادت های آنان هستیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک حوزه معنوی و تأثیرگذار در جامعه است، بیان کرد: دفاع مقدس برای ملت ایران یک منبع ملی به شمار می‌رود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهید و شهادت یک سرمایه است، عنوان کرد: امام خمینی(ره) نیز یک سرمایه در جهان بود به گونه‌ای که ثمرات آن را در جهان اسلام مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید از دفاع مقدس به عنوان یک سرمایه خوب استفاده شود، ادامه داد: دفاع مقدس بخش‌های گوناگونی دارد که راهیان نور یکی از این بخش‌ها است.

عروجی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فرهنگ جنگ را برای جوانان و نوجوانان یادآوری می‌کند، گفت: از سال ۸۹ با ایجاد حوزه راهیان نور بیش از ۲۲ میلیون نفر به مناطق جنگی غرب و جنوب کشور اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه 2 میلیون نفر از اعزام شدگان دانش‌آموز بوده‌اند، عنوان کرد: بیش از ۱۰۰ هزار نفر از سال ۸۹ تاکنون علاوه بر خانواده‌هایی که به صورت خودجوش به مناطق جنگی سفر می‌کنند با کاروان راهیان نور به مناطق جنگی غرب و جنوب اعزام شده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اگر ما فرزندان خود را خوب تربیت کنیم آینده خود و کشور را تأمین می‌کنند، گفت: آشنایی نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا و رزمندگان تأثیر بسیاری بر زندگی آنها خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی که رهبر از آن به عنوان قتل عام فرهنگی یاد می‌کند تمام دنیا را فرا گرفته و بخش مهمی از آن نیز در ایران قرار دارد، گفت: دشمنان به دنبال این هستند که هئیت تاریخی ما را از بین ببرند.

عروجی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال تغییر هویت جوانان هستند، ادامه داد: باید از اردوهای راهیان نور به عنوان یک سرمایه استفاده کنیم تا از این تغییر هویت جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه عده ای ممکن است با حقایق معنوی آشنایی نداشته باشند، عنوان کرد: کسانی که به این مناطق اعزام می شوند حقایق معنوی در آنها احیا می شود که برحسب وظیفه باید این سرمایه را حفظ کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه سخت ترین لحظات در این سفر ها متعلق به رانندگان است، گفت: یک خادم خوب برای کشور یک سرمایه به حساب می آید و رانندگان نیز به عنوان کسانی که به مردم خدمت می کنند یک سرمایه هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته از توان شرکت جوان سیر برای اعزام آحاد مختلف به مناطق جنگی استفاد شد، ادامه داد: این شرکت خدمات قابل قبولی در اختیار مردم قرار داد.

عروجی با بیان اینکه بیش از ۱۲۰ هزار خادم برای خدمت رسانی به کاروان ها سازماندهی شده است، گفت: باید این زمینه را به وجود آوریم که جوانان و نوجوانان از مناطق جنگی استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات