خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی؛

حوادث منا نتیجه بی تدبیری آل سعود است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حوادث رخ داده در منا نتیجه بی تدبیری آل سعود است که عید قربان مسلمین را توام با عزا کرده است.
کد خبر: ۸۵۷۳۲۳۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
سردار عابدین خرم روز جمعه در خطبه های پیش از نماز جمعه ارومیه افزود: آنچه که در پیام دیروز رهبر معظم انقلاب مستتر است این است که آل سعود به جای حفظ نظم و امنیت در کنگره عظیم اسلامی مشغول بحران سازی در منطقه و کشورهای اسلامی است.

وی اظهار کرد: از همه غمناک تر اینکه امروز صهیونیست ها در قبله اولین مسلمین جهان خون مسلمانان را بر زمین می ریزند.

سردار خرم با اشاره به جنگ تحمیلی نیز گفت: این جنگ ، جنگ نابرابری بود که به ملت ایران تحمیل شد.

وی اضافه کرد: این جنگ به ملتی تحمیل شد که تازه می خواستند برروی پای خود بایستند و خواهان استقلال بودند.

سردار خرم اظهار کرد: دشمن در روزهای اول فکر می کرد که بر ملت ایران به یاری آمریکای جهانخوار پیروز می شود ولی مردم در اوج تعالی و اتکا به خداوند و پیروی از امام راحل (ره) توانستند دشمن را شکست داده و پی در پی صحنه های بی بدیلی را بیافرینند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: روزهای دفاع مقدس روزهای پر عظمت تاریخ ملت ایران هستند و باید به گوش همه این عظمت ها را برسانیم.

وی گفت: همچنین مظلومیت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان بدون هیچ وابستگی ستودنی است که این چنین از خاک کشور و اسلام دفاع می کنند.

سردار خرم گفت: هر وقت از فرامین الهی اطاعت کردیم به اهداف بلندمان رسیدیم و این دستاوردی ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه داشتن بصیرت و آمادگی در برابر دشمنان همیشه الزامیست اظهار کرد: امروز نیازمند آمادگی در تمام بخشهای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در برابر هجمه های دشمنان است.

سردار خرم ادامه داد: هم اکنون بزرگترین تهدید صلح جهانی امریکای جهانخوار است که در کشورهای اسلامی تجهیزات می فروشد، تروریست پروری می کند و کشورهای مرتجع را پشتیبانی و تجهیز می کند تا امنیت منطقه را تحت تاثیر قرار دهند.

وی گفت: ملت ایران به تبعیت از رهبری آمادگی کامل خود را حفظ کرده و بر ظرفیت های خود متکی بوده و هر روز قویتر می شود.

فرمانده سپاه شهای آذربایجان غربی گفت: این ملت امنیتی را که مدیون خون شهداست را هر روز بیشتر از گذشته حفظ می کند و با تاسی از فرامین رهبری و خون شهدا انقلاب را به جهان صادر کرده است.

ارسال نظرات