خبرهای داغ:

اجرای 35 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی در هفته دفاع مقدس

رییس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: 35 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اجرا می شود.
کد خبر: ۸۵۷۳۱۳۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اکرم مهدی زاده افزود: جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور دستگاه های مختلف به منظور احصا و یکپارچه کردن این برنامه ها در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد ولی اغلب ادارات تصمیم بر آن داشتند که به صورت درون سازمانی اقدام به برگزاری برنامه های خود کنند.

وی اظهار کرد: این اداره در روزهای هفته دفاع مقدس مسابقات درون دستگاهی، مسابقات قهرمانی کشور، قهرمانی استان و شهرستانی و المپیاد ورزشی کارکنان را برگزار می کند.

مهدی زاده گفت: مسابقات اسکواش و بدمینتون شمال غرب کشور، دوچرخه سواری قهرمانی کشور، جشنواره زیبایی اسب کردی، اعزام کاروان راهیان نور به مناطق مرزی پیرانشهر، مسابقات بیلیارد بانوان کشور و مسابقات قهرمانی استان در رشته های تیروکمان، شطرنج، اسکیت، والیبال و بوکس از اهم برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی از آغاز نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان خبر داد و افزود: این مسابقه ها از روز گذشته با برگزاری طناب کشی و طناب زنی در دو بخش مردان و زنان در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه آغاز و با برگزاری رشته های شنا و تنیس روی میز پیگیری می شود.

مهدی زاده برگزاری همایش سراسری و ملی بزرگ خانوادگی در روز سوم مهر ماه را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد.

وی اظهار کرد: این همایش ساعت هفت و نیم صبح روز جمعه سوم مهر ماه جاری از مقابل مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی ارومیه آغاز و پس از طی مسیر سه کیلومتری در پارک ائللر باغی ارومیه به پایان می رسد.

مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز در پارک ائللر باغی برگزار می شود.

ارسال نظرات