خبرهای داغ:
فرمانده یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی آذربایجان غربی:

ارتباط بیشتر با مجموعه بسیج موجب موفقیت در ماموریت ها می شود

فرمانده یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ارتباط بیشتر با مجموعه بسیج از درخواست های یگان ویژه استان آذربایجان غربی جهت موفق عمل نمودن در ماموریت ها است.
کد خبر: ۸۵۷۳۰۱۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ علی عظیمی درجمع پاسداران یگان ویژه نیروی انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: مجموعه یگان ویژه استان آذربایجان غربی توانسته با مردم ارتباط مطلوبی برقرار کرده و توانسته با رویکرد جدید نگرش مردم را نسبت به این مجموعه تغییر دهد.

وی با بیان اینکه این یگان با رویکرد اجتماعی توانسته از قدرت پایان ناپذیر مردم در ماموریت های خود استفاده کند،افزود: ارتباط با مردم و نهادهای مردمی از برنامه های این یگان است.

فرمانده یگان ویژه آذربایجان غربی گفت: این یگان دست یاری به سوی سپاه شهداء آذربایحان غربی برای ارتباط بیشتر با مردم دراز می کند تا با استفاده از نیرومی مردمی بسیج در ماموریت ها موفق تر عمل کند.

سرهنگ عظیمی بر ضرورت برگزاری رزمایش های سه ماهه با مجموعه بسیج تاکید کرد و افزود: با برگزاری این رزمایش ها مقابله با اغتشاشات بهتر می شود.

وی یادآور شد: حضور شهدای گمنام همواره در جامعه عطر و بوی شهادت را در جامعه جاری می کند که از فرماندهی محترم درخواست داریم پیکر شهید گمنام در مجموعه یگان ویژه قلب های زنگ زده را درمان کند.

ارسال نظرات