خبرهای داغ:

مراسم پاسداشت یاد و خاطره شهدای سرباز در تکاب برگزار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهدای سرباز در طول هشت سال جنگ تحمیلی مراسمی با حضور فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی و جمعی از مسئولین سپاه و با حضور سربازان ناحیه در نماز خانه ستاد ناحیه سپاه تکاب برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۶۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب حجت الاسلام و المسلمین علی مسلم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس در خصوص جایگاه و نقش و ارزش سربازان در مملکت جمهوری اسلامی در حفاظت از دین و مکتب و وطن اسلامی سخنرانی نمود.

وی در سخنان خود گفت: سربازی یک وظیفه شرعی و قانونی است که برای همه جوانان پسر ضروری است چرا که سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگهبانی از مملکت دینی و اسلامی است ، مملکتی که پرچمدار اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام و المسلمین مسلم در ادامه جهت تذکر و آشنایی بیشتر سربازان به مواردی از تخلفات 31 گانه نظارت و تائید صلاحیت اشاره نموده و سربازان را به رعایت هرچه بیشتر این موارد سفارش نمود.

در ادامه مراسم سرهنگ کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب به مواردی در رابطه با رعایت نظم و انظباط و قوانین از طرف سربازان اشاره نمود.

در پایان تعداد 5 نفر از سربازان نمونه ناحیه مورد تشویق قرار گرفتند.

ارسال نظرات